שלב חצי גמר גביע המדינה ייצא מחר (רביעי, 20:30) לדרך כאשר הפועל באר-שבע ומכבי נתניה יתמודדו בבלומפילד על הכרטיס הראשון לגמר. הדרומיים מגיעים לאחר שהובסו במחזור החולף במסגרת הפלייאוף העליון, 4:1 למכבי חיפה, בעוד הקבוצה של מרקו בלבול רשמה ניצחון ראשון במסגרת הפלייאוף התחתון, 0:1 על הפועל ירושלים.
ברבע הגמר עברה באר-שבע את הפועל פ"ת בזכות ניצחון 0:1 בחוץ, בעוד נתניה הדהימה את מכבי חיפה עם 1:3 גדול בסמי עופר, למרות הרחקתו של נפתלי בלאי בדקה ה-50. לקראת המפגש המסקרן מחר, דיברו המאמנים והקפטנים מטעם שתי הקבוצות במסיבת עיתונאים וסיפרו על ההכנות והתחושות.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
מאמן הפועל באר-שבע, אליניב ברדה: "בגביע אין פייבוריטים, אנחנו יודעים את זה. נצטרך לבוא ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים. המשחקים בין מכבי נתניה לבאר-שבע תמיד צמודים. נתניה בתקופה מאוד ההפסד נגד מכבי חיפה היה מאוד כואב וצורם, אבל תמיד יש את המשחק הבא. לפעמים כשאתה מקבל סטירה אתה גם מתעורר".
על מאמן היריבה, מרקו בלבול: "מאז שהוא בא הקבוצה בתקופה מדהימה ונראית מצוין ועושה תוצאות טובות. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולראות איך אנחנו עושים את הדברים הכי טובים שאנחנו יכולים".
מיגל ויטור: "אנחנו יודעים שמדובר במשחק חשוב ומכריע ואנחנו נרגשים מאוד לקראתו. זו הזדמנות גדולה מאוד בשבילנו כדי להשיג תואר העונה. אנחנו מצפים לתמיכה גדולה מהאוהדים שלנו כדי שנוכל להשלים את העבודה. אנחנו בטוחים שברדה יכין אותנו למשחק בצורה הכי טובה שאפשר".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול
מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול
"בלי לחץ לא הייתי משיג את מה שהשגתי". מרקו בלבול
(צילום: גיל נחושתן)
בצד השני, מאמן נתניה, מרקו בלבול: "מדובר במעמד מאוד מכובד. באר-שבע קבוצה טובה מאוד, טקטית, מאורגנת. נבוא מלאי מוטיבציה ונעשה הכל על מנת להעפיל לגמר. תמיד יש לחץ, אבל זה דבר חיובי. זה תמיד דוחף אותך על מנת להשיג תארים - בלי הלחץ לא הייתי משיג את מה שהשגתי עד היום. נבוא למשחק מאוד נחושים".
אביב אברהם: "אנחנו מאוד מתרגשים ושמחים אחרי הניצחון במחזור הליגה האחרון ומגיעים בראש מורם. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב לקהל ויכול להפוך את העונה להיסטורית. באר-שבע קבוצה חזקה מאוד, זה לא סוד. ננתח אותה ונבוא בצורה הכי טובה שיש. אני מאמין בבחורים שנעשה את המיטב, נשמח את הקהל ונעלה לגמר. בעזרת השם, השנה זה יהיה שלנו. להיות בחצי הגמר זה תמיד מרגש - רק צריך לעשות את העבודה".