במשחק שפעם היה מתוייג כקרב צמרת, מכבי ת"א הביסה הערב (שבת) בביתה 0:4 את בית"ר ירושלים. זהבי כבש במשחקו הראשו לאחר סוגיית אי הזימון לנבחרת (81 בפנדל). גבי קניקובסקי (38), אוסקר גלוך (43) ואייל גולסה (87) כבשו גם הם. הצהובים-כחולים שלטו לחלוטין על הנעשה במגרש, בעוד האורחת נראתה אומללה, כמעט ולא החזיקה בכדור, ואפילו לא רשמה איום אחד למסגרת של דניאל פרץ. מכבי ת"א זמנית במקום הראשון ותקווה להפסד מפתיע של מכבי חיפה מחר מול הפועל ירושלים (20:15). קבוצתו של יוסי אבוקסיס ירדה למקום האחרון.
זהבי: "אוסקר גלוך עשה משחק מדהים, אנחנו רוצים שהוא יהיה פקטור בקבוצה שלנו. לא ראיתי הרבה שחקנים שמשחקים ככה בגילו. אם הוא ימשיך להתקדם, הדברים כבר יגיעו לבד. הוא לא יישאר בליגת העל". על הפנדל: "אני לא בורח מאחריות, המאמן החליט שאני בועט את הפנדלים אז אני עושה זאת. עברתי פציעה לא פשוטה, אני חוזר לעצמי לאט לאט. המועדון נותן לי את כל מה שצריך כדי להצליח. הציפיות שלי מעצמי גבוהות וכרגע אני לא עומד בהם". על סוגיית אי הזימון לנבחרת: "מה שהיה לי להגיד אמרתי באינסטגרם שלי, אני באמת לא רוצה להתעסק יותר במה שקרה עם הנבחרת. אני רוצה להתתעסק בדברים הטובים".
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג עם חברים
זהבי חוגג עם חברים
"אני חוזר לעצמי לאט לאט". זהבי חוגג
(צילום: עוז מועלם)
ולאדן איביץ', המאמן המנצח: "מברך את השחקנים שלי על משחק טוב, היה קשה לפרוץ את ההגנה של בית"ר. הם בתקופה קשה ואני מאחל להם בהצלחה בהמשך. לא היה לנו קל, אבל אחרי השער השני השתחררנו ושיחקנו יותר טוב. לא קל לשחק נגד יוסי אבוקסיס, הוא מאמן טוב מאוד". על ערן זהבי, אמר איביץ': "ערן חזר מפציעה עכשיו, הוא בונה את החזרה שלו כרגע. אין לי ספק שהוא יעזור לנו בעתיד. הבעיה עם הנבחרת לא השפיעה עליו, יש לו אישיות חזקה".
3 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
"היה קשה לפרוץ את ההגנה של בית"ר". איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס, מאמן המפסידה: "היינו צריכים להיראות יותר טוב מאיך שנראינו, למרות שמכבי ת"א עדיפה עלינו. במחצית השנייה היינו קצת יותר נורמליים. איבדנו הרבה כדורים כי הם לחצו אותנו. יש למכבי ת"א המון כלים. מה שאוסקר גלוך עשה זה משהו שהרבה זמן לא ראיתי. אנחנו צריכים להשתפר, אולי טוב שיש לנו פגרה עכשיו, יש זמן לעשות אימונים ולהתחבר. כולנו צריכים להשתפר, אנחנו מאוכזבים. אבל מאמין שאפשר לצאת מהמקום הזה. אנחנו יודעים שהעונה הזאת תהיה קשה. אני חושב שנוכל להישאר בליגה עם הסגל הזה, אם נצרף עוד שחקן להתקפה".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
"אולי טוב שיש לנו פגרה עכשיו". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)