עכשיו זה רשמי. דור מיכה חתם היום (חמישי) בבית"ר ירושלים, לאחר שהקשר סיכם עם הפועל באר-שבע על תנאי עזיבתו. מיכה חתם בקבוצה של יוסי אבוקסיס לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. המגעים בין מחזיקת הגביע להפועל באר-שבע, ושפורסמו לראשונה ב-ynet, התנהלו בחודש האחרון, כשהסיפור היה כלכלי, בכל הקשור לאחוזי המימון של הדרומיים בשכרו של הקשר, הנאמד ב-300 אלף אירו לעונה.
מיכה, שימריא עם קבוצתו החדשה מחר למחנה האימונים בבולגריה, אמר לאחר החתימה: "סיימתי פרק יפה בהפועל באר-שבע, ואני מודה למועדון על השנים האחרונות. עכשיו הגעתי לאתגר חדש ואני מוכן אליו ורעב להצלחה. זכות לשחק במועדון כמו בית"ר ירושלים ולעלות על כר הדשא בטדי. מחכה להרגיש את הטירוף הירושלמי".
2 צפייה בגלריה
שחקנה החדש של בית"ר ירושלים דור מיכה
שחקנה החדש של בית"ר ירושלים דור מיכה
עובר רשמית לבירה. דור מיכה
(אתר בית"ר ירושלים)
מוקדם יותר היום נודע כי נמצא מתווה הפרידה עליו סיכמו הצדדים, כאשר שכרו של השחקן בבית"ר ירושלים יעמוד על כ-200 אלף דולר, מתוכם הפועל באר-שבע תממן כ-50 אלף דולר. עוד לפני כן, הודיעה באר-שבע למיכה כי הוא לא ייצא למחנה האימונים שמתקיים בימים אלה בפולין, זאת מכיוון שהוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון לעונה הבאה. ההחלטה שלא להוציאו למחנה האימונים הצביעה כבר אז על כך שהשחקן נמצא בדרך לבית וגן.
בסביבתו של השחקן ציינו שבבאר-שבע החליטו להיפרד ממנו בשל העובדה שהוא מחזיק באחד החוזים היקרים ביותר מבין שחקני הסגל, שכאמור, הוערך בכ-300 אלף אירו לעונה. זו הייתה אמורה להיות השנה השלישית והאחרונה בחוזה עליו חתם השחקן, לפיו לאחר שנתיים ישנה אופציה לעונה שלישית, שתופעל באופן אוטומטי בהתאם לכמות הופעות שנקבעה מראש בעונה השנייה.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
נמצא המתווה. מיכה
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך נודע כי בבית"ר שוחחו עם טרזי תומא, עליו הם זועמים בשל העובדה שהוא אמור היה להצטרף ישירות למחנה האימונים, אולם הויזה שלו לאירופה פגה. בקבוצה רוצים להחתים שני בלמים, זר וישראלי. אדי גוטליב לא על הפרק ולא שוחחו עימו עד כה, בעוד שאיתן טיבי דורש סכומים שבבית"ר לא מתכוונים לשלם - כ-60 אלף שקל נטו לחודש.
דנילו אספיירה, שכידוע סירב להצטרף למחנה האימונים של בית"ר ירושלים צפוי לעזוב לצסק"א סופיה. מחזיקת הגביע צפויה לדרוש עבורו כ-300 אלף דולר.
פורסם לראשונה: 14:30, 06.07.23