סאגת ההמנון במשחקה של הפועל אום אל פאחם לא רוצה לרדת מסדר היום. עיריית נוף הגליל החליטה לבטל את ההסכם עם אום אל פאחם, המאפשר לקבוצה מהליגה הלאומית לארח העונה באצטדיון גרין. הסיבה, כאמור, להחלטה היא ביזוי ההמנון הלאומי מצד אוהדי הקבוצה ואי עמידה בסידורי האבטחה.
מעיריית נוף הגליל אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "החלטנו לבטל את הסיכום עם אום אל פאחם ולהחזיר לקבוצה את שני הצ'קים שנתנו. לא ניתן להם לשחק באצטדיון גרין. אין לנו שום כוונה לתת לקבוצה שמבזה את ההמנון הלאומי את הפריווילגיה לשחק במגרש שלנו".
1 צפייה בגלריה
הפועל אום אל פאחם מכבי חיפה
הפועל אום אל פאחם מכבי חיפה
"לא ניתן להם לשחק באצטדיון גרין". אוהדי הפועל אום אל פאחם
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, לפני המשחק שנערך בחמישי האחרון בין עפולה לאום אל פאחם (0:2), ניגנה הקבוצה המקומית לנגן את "התקווה", מה שגרם לשריקות בוז מצד חלק מאוהדי אום אל פאחם.
שר התרבות והספורט, חילי טרופר, התייחס בסוף השבוע האחרון לכך: "קריאות הבוז שקראו אוהדי אום אל פאחם בזמן ההמנון ראויות לכל גינוי. זו הליגה הישראלית וכל מי שבוחר להיות חלק ממנה, ראוי שיכבד את הנהוג בה כבר שנים ובוודאי את ההמנון הלאומי של ישראל".
במידה ואום אל פאחם לא תצליח לשכנע את נוף הגליל לחזור בה מהחלטה, הקבוצה עשויה לנסות ולהשיג את האישור לשחק באצטדיון העירוני בעפולה, אך ספק אם בעיריית עפולה יאשרו את המהלך.