אחרי 11 ניצחונות ליגה ברציפות וכשהיא עם פער של שמונה נקודות מהיריבה, תפגוש מחר (שני) מכבי חיפה את מכבי ת"א. הירוקים, שניצחו את היריבה הגדולה 0:2 בסיבוב הראשון, יקוו להאריך את רצף הניצחונות במשחק החוץ הקשה.
הקבוצה של ברק בכר לא הרשימה במיוחד מול הפועל ירושלים במחזור שעבר, אבל כן הצליחה לנצח ובמשחק הזה צפויה להיפרד מנטע לביא, שיעבור לגמבה אוסקה אחריו. לפני המשחק הגדול התייצב המאמן ברק בכר למסיבת עיתונאים והתייחס להתמודדות המסקרנת, עזיבת הקפטן ועוד.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
הקבוצה שלו תצליח להאריך את הרצף? בכר
(צילום: עוז מועלם)
תחילה נשאל ברק בכר על היכולת שמפגינה קבוצתו לאחרונה: "יש לנו ביקורת עצמית ואנחנו יודעים שמבחינה יכולת אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. ברור לנו שלפני משחק כזה מול קבוצה כזו, בבית שלה - נצטרך להרים את הרמה. אנחנו משחקים מול קבוצה מצוינת שתבוא בשיא המחויביות ושיא האגרסיביות, ואם לא נבוא בגישה הנכונה לא נשיג כלום".
על חשיבות המשחק בעיני הקהל: "אנחנו מאוד רוצים לשמח את הקהל שלנו, אבל נרצה לנתק את עצמנו ולהגיע מרוכזים כדי להאריך את הרצף. מקווה שנעשה את זה ואז גם ניתן לקהל שלנו סיבה לחגוג". על עזיבת נטע לביא: "לפני שבוע ראיתי אוכל סושי עם צ'ופסטיקס במסעדה אסיאתית, הוא כבר מוכן. נתתי לו את ברכת הדרך". על משחק ההגנה: "אני חושב שאנחנו במגמת שיפור במשחק ההגנה שלנו, אבל רוצים לשפר את זה עוד. גם את הרמה במשחק ההתקפה נצטרך להרים".
2 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
נטע לביא
(צילום: עוז מועלם )
על היכולת הגבוהה שמפגין רועי משפתי, שנכנס היטב לנעליו של ג'וש כהן: "אין ספק שהוא עשה משחקים טובים. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לסמוך עליו, גם בעונה שעברה בנינו עליו, אבל היה לו חוסר מזל. אני שמח בשבילו שהוא משחק טוב ומקווה שימשיך כך".
על עבדולאי סק: "אני רוצה שיפור מאוד גדול אצלו. הוא הגיע אחרי שלא שיחק חצי שנה והיה צריך ללמוד ולהתאים את עצמו. אבל אני שמח לראות אותו עכשיו ושמח שהוא מצליח". על עזיבת גלוך לזלצבורג: "כל שחקן ישראלי שיוצא לחו"ל אני מאחל לו את הכי טוב שיש, וזה מה שאאחל לו אחרי המשחק".
שון גולדברג: "נעשה הכל כדי להתחיל את המשחק חזק מהשנייה הראשונה. נעשה את כל ההכנות הטקטיות והמנטליות כדי להגיע כמו שצריך למשחק מחר. זה משחק חשוב מאוד, ונרצה לנצח בו ולשמח את הקהל". על הבלם שהוא מעדיף שיפתח לצדו: "אני תמיד מעדיף את טובת הקבוצה, ומה שהצוות המקצועי יחליט לגבי מי הבלם שפותח לצדי - אני אעשה את המיטב.
פורסם לראשונה: 10:56, 22.01.23