במכבי חיפה מאוכזבים מההחלטה לא לדחות את המשחק הראשון בליגת העל מול בני סכנין, שאמור להתקיים בשבת הבאה (בהנחה שסכנין תעבור בסופו של דבר בבקרה ולא תרד ליגה). המשחק צפוי להתקיים בתפר שבין שני המשחקים החשובים ביותר של הירוקים בשנים האחרונות - מול הכוכב האדום בלגרד בשלב פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות.
במינהלת טענו כי בחנו את כל האופציות האפשריות ולא היה ניתן להזיז את המשחק, שכן לאחר הפליאוף של חיפה יש עומס גדול של משחקים, חגים ומפגשים בשלבי הבתים במפעלים האירופיים. המאמן ברק בכר ייאלץ לבצע רוטציה, על מנת לא ליצור עומס על השחקנים לקראת הגומלין בסרביה בעוד פחות משבועיים.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
סמי עופר יהיה מלא ברביעי הקרוב. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים מאיצים את ניסיון אזרוחו של עלי מוחמד, כאשר מסמכים כבר הוגשו למשרד הפנים. בחיפה מקווים שהמהלך יתפוס תאוצה בשבוע הבא. בלם מ.ס אשדוד, ננאד סבטקוביץ', נמצא על הכוונת של בכר, שרוצה עוד שחקן הגנה איכותי עם ניסיון לצידו של בודגן פלאניץ'. גם בקישור בכר מעוניין בעומק: עדן שמיר, אליאל פרץ ומוחמד כנעאן מועמדים להצטרף.
בינתיים, האוהדים מתנפלים על הכרטיסים לקראת המשחק הביתי מול הכוכב האדום, כשכולם צפויים להיחטף עד סוף השבוע. ברחבי הרשת כבר נמכרים כרטיסים בסכומים שמתחילים במחיר של 600 שקל ומגיעים ל-1,500 שקל.
2 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
ניסיונות לאזרח אותו. עלי מוחמד
(צילום: עוז מועלם)
בכר צפוי לחזור מול הסרבים להרכב הקבוע שלו: מוחמד, נטע לביא, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דין דוד ופרנצדי פיירו צפויים לפתוח.