בהפועל באר-שבע מרוצים מהתיקו 1:1 נגד קראיובה אמש (חמישי) ברומניה ומכך שמשחק ההכרעה שיקבע האם הקבוצה תעלה לשלב הבתים של הליגה האזורית ייערך בבית באצטדיון טוטו טרנר ביום חמישי. לאחר האכזבה מכך שמשחק הבית הקודם נגד לוגאנו נערך באצטדיון בנתניה בשל מבצע "עלות השחר", מקווים בבאר שבע שהקהל ימלא את האצטדיון הביתי ויהיה האקס פקטור נגד הרומנים.
שיחת היום לאחר המשחק הייתה התקרית האלימה במחצית, כשלפי העדויות והדיווחים בתקשורת הרומנית, בלם קראיובה פול פאפ תקף באלימות פיזית את איתי שכטר וראה בשל כך את הכרטיס האדום. ההרחקה שינתה לגמרי את המשחק לטובה עבור באר שבע וברומניה זועמים על השחקן, שעשוי לספוג קנס משמעותי לצד הרחקה ממושכת ממשחקים במסגרת האירופית.
2 צפייה בגלריה
חטואל
חטואל
בכושר שיא. חטואל
(צילום: עוז מועלם)
בבאר שבע טוענים שהעימות החל לאחר ששכטר העיר לשחקן שיפסיק לשחק בצורה אלימה. "הוא הצליח להוציא מהרומנים אדום כמו שרק הוא יודע", אמר בהומור אחד מחבריו. שכטר תיאר בפני מקורביו את האירוע ואמר שלאחר עימות מילולי בין השניים פאפ דחף אותו מול עיניו של אחד הקוונים.
גם באר-שבע ספגה כרטיס אדום, אך זה קרה ממהלכים של כדורגל לאחר שני כרטיסים צהובים של חאתם עבד אלחמיד. באר-שבע תיאלץ להסתדר בלעדיו בגומלין כשאור דדיה עשוי לחזור במקומו להרכב או שאיאד אבו עביד יוסט לעמדת המגן הימני. רמזי ספורי, שנראה טוב כמחליף, אמור לפתוח לראשונה העונה כשהמטרה של אליניב ברדה תהיה להציב הרכב התקפי הרבה יותר מזה שפתח אתמול ברומניה ונראה רע מאוד במחצית הראשונה.
אבל עם כל הכבוד לספורי, מי ששוב עשה את העבודה בחלק ההתקפי של באר שבע הוא רותם חטואל, שכבש בפעם הרביעית בחמישה משחקים באירופה. הנתון המדהים הוא שבכל אחד מהמשחקים בהם עלה כמחליף הוא כבש ודווקא בזה שפתח הוא לא עשה זאת. נראה שהוא מסתמן העונה כג'וקר של ברדה מהספסל וסוג של "סופר סאב" שמכריע משחקים. נכון לעכשיו נראה שזו תהיה עונת הפריצה שלו. מי שחזר אתמול לעניינים הוא קפטן נבחרת הנוער, אילאי מדמון, שנכנס כמחליף ונראה טוב, זאת על רקע פציעתו של אנדרה מרטינש, שלא שותף ובספק גם לגומלין. תומר יוספי ושי אליאס לא שותפו הפעם.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
(צילום: עוז מועלם)
בבאר-שבע הביעו סיפוק מהעובדה שההתאחדות נענתה לבקשתה להזזת משחק הליגה נגד מ.ס אשדוד, שהיה אמור להיערך ביום ראשון, וכך יוכלו להיערך טוב יותר לגומלין.