היכולת החלשה של בית"ר ירושלים בהפסד 2:0 אתמול (ראשון) למ.ס אשדוד, שהוגדרה על ידי גורמים במועדון כ"גרועה ביותר בשנים האחרונות", הובילה לבלגן גדול: היו"ר והמנהל המקצועי, אלי אוחנה, כינס אסיפת חירום בחדר ההלבשה ושטף את השחקנים בסיום המשחק. קדמה לכך שיחה קשה כבר בהפסקה מצד המאמן ארווין קומאן, ומחאה של אוהדים שכללה גם קריאות גזעניות. בסיום, מרקו ינקוביץ' ואדווין ג'אסי ניגשו לקהל כדי להתנצל על היכולת.
"לא יכול להיות שאתם נראים ככה, אתם אפילו לא מזיעים, השוער של אשדוד לא נגע בכדור", גער אוחנה בשחקני בית"ר אחרי המשחק. "אתם שחקני בית"ר ירושלים, מה זו הכניעה הזו? מה זו הגישה הזו? אני מתבייש באיך שנראיתם". מלבד הניצחון מול הפועל ירושלים בדרבי, שבו כבשו שלושה שערים, בית"ר לא הצליחה לכבוש מול הפועל באר שבע ואשדוד והוסיפה עוד שער אחד בתיקו מול נתניה.
4 צפייה בגלריה
מרקו ינקוביץ' מתנצל בפני אוהדי בית"ר
מרקו ינקוביץ' מתנצל בפני אוהדי בית"ר
מרקו ינקוביץ' מתנצל בפני אוהדי בית"ר
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
גער בשחקנים. אלי אוחנה
(צילום: אורן אהרוני)
"אני עושה פה עכשיו כמה חילופים, הגישה שלכם למשחק, שפת הגוף שלכם, זה משהו שלא יכול לקרות", צעק קומאן על השחקנים בהפסקה. "כל כדור שלכם הולך לאשדוד, כדאי שתתעוררו מהר מאוד. מה שאני רואה מכם מדאיג אותי מאוד. אפשר לשחק לא טוב, אבל אתם לא עושים כלום. תראו את אשדוד, כמה אנרגיות, אני בהלם".
הקפטן איתמר ניצן, שמנע תבוסה עם כמה הצלות, אמר בסיום: "זה היה רחוק מלהיות זה, אסור שמשחק כזה יחזור על עצמו בשום אופן. זה אחד המשחקים הגרועים ביותר של בית"ר כקבוצה. אני לא יודע מה הוביל לנפילה כזו, זו לא בית"ר האמיתית".
קומאן כבר החליט כי שיטת היהלום שאיתה עלה לשחק באשדוד וקרסה בגדול תעבור שינוי, ולכן צפוי לעשות מהפכה בהרכב במשחק הביתי בשבת נגד עירוני קריית שמונה. מי שעשוי לקבל קרדיט הוא גלאופילו פלייטר, ובקבוצה היו מרוצים מהכניסה של ירדן שועה במחצית השנייה. מנגד דיברו על עייפות, בעיקר אצל ג'אסי, והייתה ביקורת על הבלם מוונצואלה ג'וסואה מחייאס, אולם בית"ר בבעיה בשל הפציעה של אוראל דגני. למרות שאביאל זרגרי היה בסגל הוא לא תוכנן מראש להשתלב, וסביר להניח שעדיין לא יוכל לשחק נגד ק"ש וישוב רק אחרי פגרת הנבחרות. מיכאל אוחנה עדיין מחוץ לסגל.
4 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
4 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו אבוקה
אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו אבוקה
אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו אבוקה
(צילום: אורן אהרוני)
למרות שבית"ר החתימה כבר לפני מספר שבועות את הקשר הגינאי יוסוף קמאסו מארה, הוא עדיין לא הגיע ארצה, זאת מאחר שהיה עיכוב עם הסדרת אשרת הכניסה שלו ומשרד הפנים סגור עד חמישי. גם ההגעה שלו תוביל לבידוד בן שבוע, כך שהוא יוכל להצטרף רק בעוד כשלושה שבועות ואף יותר.
בבית"ר חוששים כי הקריאות הגזעניות הרבות שנשמעו אמש מיציעי האוהדים שלה יובילו לספיגת קנסות לקבוצה. ההערכה בבית"ר היא כי למרות המחיר הזול למשחק בשבת, 60 שקלים, ההיענות תהיה נמוכה מאוד ויציעי טדי יהיו דלילים.
הנאמן עו"ד יצחק יונגר הגיע בפעם האחרונה למשחק של הקבוצה מול מכבי נתניה, ובשלב זה הוא עדיין לא הורה על מהלכים בבית"ר. כרגע הוא מתכוון למצוא רוכש למועדון.