מכבי ת"א קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ניס מחר (20:00, בלומפילד) במסגרת פלייאוף הקונפרנס-ליג. הצהובים מקווים לנצח את הקבוצה החזקה וליצור לעצמם מקדמה לקראת הגומלין בצרפת בחמישי הבא.
"זה לא יהיה קל, אבל המטרה שלנו היא להגיע לשלב הבתים של הליגה האיזורית. ניס משחקת באחת הליגות הכי טובות באירופה וצריך לכבד אותה", אמר המאמן ולדימיר איביץ', "אנחנו רוצים להראות את האיכות שלנו באירופה, אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל זה. אני לא יודע מי הפייבוריטית, אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש".
1 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
ולדימיר איביץ'. אמר שיגיע חיזוק
(צילום: עוז מועלם)
המאמן הסרבי התייחס גם לרכש החדש, דור פרץ: "דיברתי עם דור פרץ ואני שמח שהוא איתנו. הוא שחקן מאוד איכותי. אני מכיר אותו ואני יודע שהוא יהיה מוכן לשחק, אבל מחר זה מוקדם מדי. אולי ביום ראשון הוא יהיה בסגל. על חלון ההעברות אמר איביץ': יש לנו סגל רחב, חלק מהשחקנים יעזבו, ואנחנו נצרף עוד שניים-שלושה שחקנים".
הקפטן שרן ייני הוסיף: "אני שמח שעברנו את אריס ועשינו את העבודה, היה משחק מטורף שאקח איתי לכל החיים. אנחנו מאמינים שאפשר לעבור את ניס. אנחנו ממוקדים במטרה אחת והיא להגיע לשלב הבתים, הגומלין בסלוניקי מאוד גיבש אותנו. לניס יש סגל מצוין ששווה יותר מהליגה האיזורית, אבל יהיה קשה לשתי הקבוצות. אנחנו נבוא עם הרבה אנרגיות וניתן את הכל. גם הקהל מביא הרבה אנרגיות וזה עוזר לנו".