מכבי חיפה חטפה הערב (ראשון) מכה גדולה במרוץ האליפות עם הפסד ביתי 2:1 לבני ריינה, לה הפסידה בחוץ בתוצאה זהה רק לפני שלושה שבועות. בעקבות ההפסד, הפער ממכבי ת"א גדל לעשר נקודות, כבשבוע הבא שתי הקבוצות ייפגשו בבלומפילד למשחק העונה.
בני ריינה עלתה ליתרון מהיר משער של מארק קוסטה (5), ופרדי ורגאס כבש את השער השני של ריינה אחרי מבצע אישי נהדר (44). מכבי חיפה ניסתה לחזור למשחק. ענאן חלאילי הצליח לצמק בבעיטה מחוץ לרחבה (80), אבל הירוקים לא הצליחו לייצר יותר מזה ורשמו הפסד כואב (לסיקור המלא לחצו כאן). מי שהיה נסער מאוד לאחר המשחק היה עבדולאי סק. בלם מכבי חיפה ניסה להתעמת עם אנשי ריינה ועם הבלם נמניה ליוביסבלייביץ', אבל שריף כיוף התערב והרחיק אותו משם.
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן)
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו אמר בסיום: "משחק לא טוב, לא הגיע לנו לנצח. לא חושב שאירועי אתמול (פסילת השער המפוקפקת של בני סכנין מול מכבי ת"א) השפיעו עלינו, איבדנו נקודות עוד לפני. היינו מאוד רכים, כל התקפת מעבר של ריינה הייתה קטלנית. אין תירוץ להפסד הזה. דווקא ברגעים האלה אנחנו צריכים להיות חזקים, להילחם מול מכבי נתניה בגביע.
על ההרכב והחילופים: "אני מתנהל לפי מה שאני רואה באימונים. חשבתי שהמחליפים יביאו את השינוי, כל הקבוצה נראתה לא טוב. עברנו הרבה משברים השנה. אי אפשר לדבר עכשיו על אליפות, זה לא רציני".
ליאור רפאלוב הוסיף: "ערב מאוד קשה בשבילנו, רצינו לנצח במשחק הזה כדי להגיע למשחק מול מכבי ת"א אחרי ניצחון. בשורה תחתונה הפסדנו הערב. מה שקרה עם מכבי ת"א וסכנין לא השפיע עלינו. אני לא חושב שצריך לדבר עכשיו על אליפות. מחר נצטרך להתאושש ולחזור לנצח".
מאמן בני ריינה שרון מימר דווקא היה מאושר בסיום: "השחקנים הוכיחו שהם מזן מיוחד, הם לא מרגיש שהם נחותים בשום מגרש. אנחנו שמחים מאוד. זה מועדון קסום. מגיע קרדיט לכל השחקנים שלי ולכל האנשים מאחורי הקלעים שעובדים קשה. היינו מוכנים לכל תרחיש. אנחנו מאוד רוצים לסיים במקום החמישי ולסיים עונה טובה. אנחנו רוצים ליהנות מהרגע הזה. ההרגשה מטורפת, לנצח כאן מול 30 אלף איש. הגענו לפלייאוף העליון בשביל משחקים כאלה".
2 צפייה בגלריה
פייר קורנו וגדי קינדה מאוכזבים
פייר קורנו וגדי קינדה מאוכזבים
פייר קורנו וגדי קינדה מאוכזבים
(צילום: גיל נחושתן)
החלוץ שלומי אזולאי הוסיף: "זאת סנסציה גדולה לנצח פה, היה לנו הרבה ביטחון. משהו נפתח בנו, יש פוטנציאל גדול לקבוצה הזאת. אם נדע להיות חזקים בראש, אז ננצח עוד משחקים".