בהפועל ת"א צפויים לקבל היום (ראשון) החלטה סופית לגבי עתידו של קובי רפואה כמאמן הקבוצה. זאת לאחר שהקבוצה הפסידה בארבעה מחמשת משחקי הפתיחה שלה, כולל אתמול - 4:3 מביך לעולה החדשה סקציה נס-ציונה. ההערכה במועדון כי כבר במהלך היום תהיה פרידה בין הצדדים.
רפואה נראה אתמול מתוסכל אחרי ההפסד של הקבוצה. "האחריות היא שלי. אני קובע את ההרכבים ובוחר את הקבוצה", הסביר בסיום. סלובודן דראפיץ' הוא המועמד המוביל לאמן את הפועל ת"א, במידה שיוחלט לפטר את קובי רפואה והוא כבר קיבל מסרים עקיפים ראשוניים.
5 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
ישלם את המחיר? רפואה
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
המועמד המוביל להגיע. דראפיץ'
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"נס-ציונה, שהיא הקבוצה שכבשה רק שער אחד בארבעת המחזורים הראשונים, שהפסידה בכל המשחקים שלה, נותנת לנו רביעייה מול 5,000 אוהדים. זה היה משפיל", הודו במועדון. "זה לא רק קובי רפואה, יש פה יותר מדי דברים לעשות במהלך פגרת הנבחרת. יש גם כמה שחקנים שלא מתאימים לקבוצה הזו".
מעבר לעניין המאמן, בהפועל ת"א ינסו לנצל את עשרת הימים עד לסיום מועד ההעברות על מנת להנחית שוער במקום סטפן מרינוביץ', ששוב הפגין יכולת ירודה בהפסד לנס-ציונה, כמו גם עוד שני שחקנים - קשר אחורי ושחקן כנף או חלוץ. "בית"ר ירושלים, נס-ציונה ואנחנו הקבוצות הכי חלשה בליגה. אם הבעלים לא יתעוררו מהר, עוד נרד ליגה", אמרו במועדון.
5 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
מהקבוצות החלשות בליגה? שחקני הפועל ת"א מתוסכלים, אתמול
(צילום: יאיר שגיא)
אנטואן קונטה, שפתח אתמול בהרכב וכבר הותר לפרסום שהוא הכדורגלן הזר שחשוד בתקיפת זוגתו, יטוס היום למשחק נבחרת גיניאה, כשההערכה בהפועל, לאור מסרים שהעביר לאנשי המועדון, כי הוא לא ישוב כבר ארצה. "נפלנו עם יותר מדי שחקנים, מי שלחץ להביא למשל את סלליך והוא יודע את זה, עשה פה נזק גדול מאוד", אמרו גורמים בכירים בקבוצה.

חגיגות בנס-ציונה

בסקציה נס-ציונה היו מרוצים מאוד מהיכולת המשופרת שהציגה הקבוצה, ובעיקר מהעובדה שלראשונה הראתה סימנים של קבוצת כדורגל, שנראתה הרבה יותר מחוברת על המגרש וגם הציגה הרבה אופי שאפשר לה לבצע שני מהפכים.
איש המשחק הוא ללא ספק אלמוג בוזגלו, שהגיע בקיץ לעולה החדשה אחרי שתי עונות לא פשוטות במדי בני יהודה, וזאת לאחר שירד עם הקבוצה ליגה וניסה להחזיר אותה לליגת העל ללא הצלחה. בוזגלו הוביל את הכתומים לניצחון ולשלוש נקודות ראשונות העונה. הקשר היה אחראי על צמד שערים, בישול, הרמה שהובילה לשער עצמי של אדי גוטליב, ורשם את אחד מממשחקיו הטובים בקריירה.
5 צפייה בגלריה
אלמוג בוזגלו חוגג
אלמוג בוזגלו חוגג
צמד ובישול. בוזגלו
(צילום: יאיר שגיא)
בהתמודדות שסיפקה לא פחות משלושה מהפכים, על כר הדשא לא התנהל משחק מסודר, ונס-ציונה עשתה הרבה טעויות. למרות ההתרגשות מהנקודות הראשונות שהשיגה הקבוצה העונה, במועדון מבינים שיצטרכו להפיק מהמשחק הזה הרבה לקחים להמשך הדרך, בעיקר מבחינת ההגנה.
חמישה מחזורים בלבד לתוך העונה, נס-ציונה ספגה כבר 12 שערים, הכי הרבה בליגה מלבד בית"ר ירושלים (14). אם קבוצתו של ניר ברקוביץ' שואפת לשרוד בליגה היא תצטרך לשפר משמעותית את היכולת הגנתית. למזלם של הכתומים התצוגה הגנתית הגרועה יותר במשחק אתמול הייתה של הפועל ת"א.
5 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
נס-ציונה חייבת לשפר את ההגנה. ברקוביץ'
(צילום: יאיר שגיא)
במחזור הבא, אחרי פגרת הנבחרות, נס-ציונה תצא למשחק חוץ קשה בסכנין, ותנסה להמשיך גם מולה את המומנטום החיובי.