מכבי חיפה תתארח הערב (חמישי, 20:00) באזרבייג'ן אצל נפטצ'י באקו במשחק הראשון בפלייאוף העלייה לשלב הבתים בליגה האיזורית. ברק בכר יבצע מהפכה של ממש בהרכב לעומת זה שהפסיד לפני שבוע בדיוק לטורשבן מאיי פארו, וגרם לאכזבה גדולה במועדון.
המאמן יעלה בהרכב עם שלושה קשרים אחוריים - מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס ועלי מוחמד - כאשר המטרה של בכר היא לשלוט באמצע המגרש. בוגדן פלאניץ' יחזור גם הוא ל-11, ואורי דהן יזכה לעדיפות על פני רמי גרשון כשיפתח לצידו.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
אבו פאני. שלושה קשרים אחוריים בהרכב
(צילום: עוז מועלם)
רז מאיר יחזור להרכב על חשבונו של ראיין סטריין, שהציג יכולת טובה בהפסד בשבוע שעבר, אך הכושר הלקוי מעט שלו גרם לבכר לבחור במגן הישראלי.
"מדובר במפגש הראשון, אבל אנחנו מבינים עד כמה המשחקים האלה חשובים למועדון. סימנו לעצמו מטרה לעשות עונה אירופית, ונעשה הכל כדי להעפיל לשלב הבתים. אנחנו חייבים לחזור עם תוצאה טובה לפני הגומלין, ולהעביר את ההכרעה לסמי עופר", אמר שחקן בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר וגיא צרפתי
ברק בכר וגיא צרפתי
בכר. משחק חשוב
(צילום: עוז מועלם)
ביום ראשון תפגוש חיפה את הפועל ת"א בחצי גמר גביע הטוטו, כאשר בחמישי יתקיים הגומלין מול באקו ושלושה ימים לאחר מכן מחזור הפתיחה של ליגה העל מול הפועל חדרה. בכר עשוי לשלב שחקנים נוספים ברוטציה בגביע הטוטו על מנת שלא לגרום לעומס בשלב כה מוקדם של העונה.