זר חדש להפועל ת"א. האדומים החתימו היום (חמישי) את החלוץ בובקאר טאמבדו לשנתיים וחצי.
מדובר בשחקן מגמביה, ששיחק בשנתיים האחרונות בפאידה לינאמסקונד האסטונית, ממנה הושאל בעונה שעברה לשריף טירספול המולדבית, ששיחקה בתחילת העונה נגד מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות. בסך הכל, לטאמפבדו בן ה-21 יש 13 שערים ב-29 הופעות בליגה האסטונית.
3 צפייה בגלריה
בובאקר טאמבדו
בובאקר טאמבדו
טאמבדו והחולצה של הפועל ת"א
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
טאמבדו אמר לאחר החתימה: "אני מודה להפועל ת"א על ההזדמנות להיות חלק ממועדון. אני מאוד רעב לשחק ולא יכול לחכות כבר לעלות למגרש ולעזור לקבוצה, לפגוש את האוהדים ולהראות להם את היכולות שלי. יאללה הפועל".

גורפינקל עובר לסין

בתוך כך, המגן השמאלי יהב גורפינקל, השלים הבוקר את המעבר לקבוצת הצמרת הסינית, שאנגדו רונגצ׳נג, בעסקה שתכניס לקופת האדומים כ-300 אלף דולר.
השחקן צפוי להרוויח כי כחצי מיליון דולר נטו לעונה. גורפינקל, שמסיים חוזה בהפועל ת"א בעוד ארבעה חודשים, קיבל את ברכת הדרך מהאדומים וממתין לויזת עבודה. הוא עתיד להצטרף כבר בימים הקרובים מחנה אימונים של הקבוצה בדרום קוריאה.
3 צפייה בגלריה
גורפינקל במעמד החתימה
גורפינקל במעמד החתימה
גורפינקל במעמד החתימה
(צילום באדיבות המועדון)
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א יהב גורפינקל
שחקן הפועל ת"א יהב גורפינקל
55 הופעות בעונה וחצי. גורפינקל באדום
(צילום: אלכס קולומויסקי)
גורפינקל רשם 55 הופעות בכל המסגרות בעונה וחצי ששיחק בהפועל ת"א. "יהב נחשב לשחקן אהוב בחדר ההלבשה, מקצוען אמיתי שמוערך ע"י כל חבריו לקבוצה", כתבו במועדון. "מאז ה-7.10, השתתף בכל הפעילויות הקהילתיות שערך המועדון - והקפיד לבקר פצועים, לשמח מפונים ולהגיע ללוויות. החיבור של יהב לקהילה ולמשפחה האדומה היה מיידי. יהב הבהיר לראשי המועדון כי ישמח לשוב בעתיד למדים האדומים - וקיבל את ברכת הדרך להמשיך לפרק חדש בקריירה".
גורפינקל מסר: "תודה להפועל ת"א על שנה וחצי מטורפות, על חוויות ורגעים שילוו אותי בהמשך, על האנשים המיוחדים במועדון ועל האמונה והביטחון שנתנו לי. התחברתי מאוד לערכים שהמועדון מייצג, ובשבילי זה מעל הכל. זכיתי לחוות את הקהל הטוב בארץ. אני בטוח שתזכו לראות עוד הרבה הצלחות ולהגיע הכי גבוה שאפשר - כי לשם המועדון הזה שייך".