הלם מוחלט ושקט מתוח במיוחד שרר בחדר ההלבשה של מכבי נתניה בסיום התבוסה הכואבת 3:0 בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים. הקבוצה של רן קוז'וק הגיעה למשחק הגמר עם אמונה גדולה שאפשר להביא גביע אחרי 45 שנים אך כבר בפתיחה היה ניתן להבין שהצהובים של נתניה לחוצים מאוד מהמעמד ושבית"ר הגיעה מוכנה יותר למשחק.
למרות שנתניה הביאה כמות נכבדת מאוד של אוהדים (15 אלף) הקבוצה לא עמדה בלחץ. רן קוז'וק שזכה במהלך העונה לשבחים גדולים מאוד על השינוי הגדול שהביא לקבוצה ספג ביקורת לא קטנה על התצוגה של שחקניו אמש, המאמן לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה עדיין אך הנטייה היא להמשיך איתו למרות המפלה בגמר הגביע.
2 צפייה בגלריה
רן קוז'וק
רן קוז'וק
רן קוז'וק. כנראה יישאר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה בית"ר ירושלים גמר גביע המדינה
מכבי נתניה בית"ר ירושלים גמר גביע המדינה
ניקולאסקו כובש, ונתניה בהלם
(צילום: עוז מועלם)
"הוא עשה עונה אדירה עם הקבוצה ואי אפשר לשכוח לו את ההצלחה בגלל הפסד בגמר, נכון שכולם מאוכזבים, שבורים אך עשינו עונה טובה שיכלה להסתיים בצורה אדירה. צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, אנחנו צריכים להרים את הראש ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה", אמר גורם בקבוצה.
שחקני נתניה היו שבורים בסיום וחלקם אף בכו. "קיבלנו מהלומה שיהיה קשה מאוד להתאושש ממנה, לא הופענו לגמר וחבל מאוד, הייתה לנו הזדמנות אדירה לסיים את העונה עם תואר ובעטנו בדלי, כולנו איכזבנו והאשמה עלינו" אמר שחקן בקבוצה. במועדון מקווים שמרבית שחקני הסגל ישארו בקבוצה בעונה הבאה אך יחד עם זאת מבינים בנתניה שלא מעט שחקנים כמו פטריק טוומאסי, עומרי גאנדלמן, אביב אברהם ובוריס אינו מעוררים עניין בלא מעט קבוצות בארץ ומעבר לים אך בקבוצה מעדיפים בראש ובראשונה לנסות למכור אותם לקבוצות בחו"ל ולא לחזק מועדונים בארץ.