רגע אחרי ההפסד הדרמטי בדרבי, בית"ר ירושלים מתחזקת. ניקה חורחלי, שחקן כנף בן 22 מגאורגיה, חתם הערב (ראשון) בקבוצה ואמור לנחות מחר בארץ. מי שעוד צפוי להצטרף לבית"ר הוא פלאמן גלאבוב, בלמה הבולגרי של מכבי נתניה, שלא נמצא בתוכניות של היהלומים שהחתימו בינואר את הבלם הגאורגי סאבה חודג'יאני. אחרי הגעת גלאבוב, הבלם אוראל דגני צפוי לעזוב.
בעונה שעברה, במדי סמגורלי שסיימה במקום החמישי בליגה הגאורגית, כבש חורחלי שישה שערים ובישל עוד חמישה. יש לו שש הופעות במדי נבחרת גאורגיה הצעירה, כולן במשחקי ידידות, במהלכן הוא כבש שער אחד, בהפסד 2:1 לישראל. בסך הכל יש לו 15 שערים ו-12 בישולים ב-66 הופעות בליגה בגאורגית הבכירה, ובית"ר היא התחנה הראשונה שלו מחוץ למדינתו. שווי השוק שלו לפי "טרנספרמרקט" הוא 250 אלף אירו.
1 צפייה בגלריה
פלמאן גלאבוב שחקן מכבי נתניה עם רז שלמה
פלמאן גלאבוב שחקן מכבי נתניה עם רז שלמה
בדרך לבית"ר. גלאבוב
(צילום: עוז מועלם)
גלאבוב בן ה-28 הצטרף לנתניה בקיץ 2022, והעונה רשם 15 הופעות ליגה וכבש שער אחד. הוא צפוי לחתום בבית"ר לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת ויהיה הבלם הזר היחיד בסגל של הקבוצה.
בית"ר כאמור הפסידה הערב 2:1 בדרבי להפועל ירושלים, במשחק הראשון שלה מאז עזיבתו של המאמן יוסי אבוקסיס, בו הובילו עד לדקה ה-88. אחרי 20 מחזורים היא נמצאת במקום התשיעי עם 22 נקודות (4 נקודות הופחתו ממאזנה בעקבות אירועי גמר הגביע).