הקאמבק הושלם. אלירן עטר חתם היום (חמישי) לשתי עונות בבני יהודה וישחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. הוא ירוויח 300 אלף דולר במהלך כל התקופה.
"אין ספק שמדובר באחד הרגעים הכי מרגשים בקריירה שלי", אמר החלוץ לאחר החתימה. "החולצה הכתומה, המגרש בשכונה, ההופעה הראשונה כשחקן בוגרים הם רגעים שבנו ועיצבו את הקריירה שלי והאישיות שלי ומבחינתי לחזור לכאן, זה לחזור הביתה במלוא מובן המילה. אני מגיע רעב ועם תשוקה גדולה להחזיר את המועדון למקומו הטבעי ומעל הכל אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את הקהל הכתום, שהייתי חלק ממנו בילדותי. אין כמו בבית".
2 צפייה בגלריה
אלירן עטר
אלירן עטר
אלירן עטר. שוב כתום
( צילום: בני יהודה)
הבעלים ברק אברמוב הגיב על הרכש הנוצץ: "אני שמח שהצלחנו להחזיר את אלירן הביתה, כולם יודעים ומכירים את החיבור של אלירן למועדון, לשכונה ולקהל ואנו מאמינים שיחד איתו נוכל לצאת לדרך חדשה שכולנו תקווה שתסתיים עם חזרה לקדמת הבמה. אבל בשביל שזה יקרה כולם, כולל כולם יצטרכו לעבוד קשה ולהיות מחויבים למטרה".
עטר, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים והוחלט שלא ימשיך, עוד ניסה למצוא קבוצה בכירה בליגת העל, אבל אחרי שהבין כי לא יקבל הצעה מאחת הגדולות ולמרות שהוצע להפועל תל אביב והפועל באר שבע, הוא קיבל החלטה לחזור לשכונת התקווה.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. חיזוק מרשים
(צילום: ראובן שוורץ)
עטר בן ה-34 עזב את בני יהודה, המועדון בו גדל, ב-2010 לטובת מכבי תל אביב, ומאז הספיק לשחק בריימס הצרפתית, מכבי חיפה, וכאמור בבית"ר. מבחינת בני יהודה, היורדת הטרייה לליגה הלאומית, מדובר בהחתמה גדולה, כשיוסי אבוקסיס סימן את עטר כרכש המשמעותי שלו הקיץ.