במכבי חיפה חזרו לחייך לאחר ה-0:1 על בני סכנין אתמול (שבת), שקטע לירוקים רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. זה לא היה משחק גדול מצד האלופה, אך מסאי דגו שם לעצמו למטרה להשיג ניצחון כדי לחזור למסלול ואולי אפילו להלחיץ את מכבי ת"א שתשחק מחר בבאר-שבע כאשר הפער בפסגת ליגת העל ירד לשבע נקודות.
שריף כיוף, שספג לא מעט ביקורות אחרי השער שספג מערן זהבי במשחק מול הצהובים במחזור הקודם, היה המצטיין של הירוקים ובמספר הצלות גדולות הציל את אותם ממבוכה נוספת. השוער הצעיר נראה חד והיכולת שלו גררה הרבה שבחים. לעומת זאת, חוליית ההתקפה של הירוקים לא תפקדה ומעבר לשער של דין דוד, שהגיע לאחר טעות בהגנת סכנין, נראה כי חוסר הביטחון בעקבות התקופה האחרונה משפיע על כולם.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה בני סכנין
מכבי חיפה בני סכנין
מכבי חיפה בני סכנין
(צילום: ראובן כהן)
2 צפייה בגלריה
הירוקים מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה. חלאילי
הירוקים מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה. חלאילי
הירוקים מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה. חלאילי
(עמרי שטיין, ONE)
"אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון", אמר שחקן בקבוצה. "היה חשוב מאוד לעצור את כדור השלג הזה ולחזור לנצח אחרי תקופה לא קצרה. הניצחון חשוב, הביטחון של כולם והיכולת הטובה תחזור בהמשך, אנחנו בטוחים בזה".
ענאן חלאילי שנפצע וירד בליווי צוות רפואי אך בכל זאת חזר לשחק וסירב להשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים בדקות הסיום, יעבור הבוקר בדיקה מקיפה כאשר הערכה הראשונית של הירוקים היא שמדובר במתיחה קלה ברצועות. במועדון מקווים כי השחקן לא סובל מקרע, מה שיכול להשפיע על המעבר שלו לאוניון סן ז'ילואז הבלגית בסיום העונה.
עלי מוחמד, שנפצע במחצית הראשונה וביקש להתחלף, סובל ממכה יבשה ובמועדון סבורים שהוא יהיה כשיר למשחק מול הפועל באר-שבע במוצ"ש הקרוב.