דרמה גדולה במכבי חיפה ביום הרישום האחרון לשלב הבתים של הליגה האירופית: מועדון בכיר בליגה הרוסית מעוניין לרכוש את חלוץ הקבוצה פרנצדי פיירו באופן מיידי בתמורה ל-2.5 מיליון אירו.
פיירו, שכיכב בשלבי המוקדמות של ליגת האלופות בשני הקיצים האחרונים, אמור גם לשדרג משמעותית את שכרו במידה ומכבי חיפה תיתן את האור הירוק למהלך, אולם נראה כרגע כי מאחר שלא תצליח לבצע מהלך בזק ולאתר מחליף, חלוץ נבחרת האיטי יישאר במדי האלופה הישראלית לפחות עד ינואר.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה ברטיסלבה פיירו
מכבי חיפה ברטיסלבה פיירו
מכבי חיפה ברטיסלבה פיירו
(צילום: עוז מועלם)
חלון ההעברות של הליגה הישראלית אומנם נסגר ב-20 לחודש, אולם מאחר והרישום לשלב הבתים של הליגה האירופית ננעל היום, חיפה לא תוכל להרשות לעצמה להישאר ללא החלוץ הבכיר שלה וללא מחליף ראוי.
בתוך כך, במכבי חיפה הביעו היום שביעות רצון בעקבות הניצחון אמש (ראשון) בטדי, במסגרת משחק הליגה הראשון בעידן מסאי דגו. בדומה לעונה שעברה, גם אתמול עשתה הפועל ירושלים חיים קשים לאלופה, אבל מחצית ראשונה מוחצת של הירוקים, תוך הימור על משחק התקפי, לעיתים הרפתקני מדי, עשתה את ההבדל. ירושלים אומנם הייתה יכולה לכבוש במחצית השנייה שער נוסף, שהיה משנה את התמונה אבל לא היה לה את הרגל המסיימת שנדרשה לכך.
2 צפייה בגלריה
שרי
שרי
שוב גורף מחמאות. שרי
(צילום: עוז מועלם )
בחלקים מסוימים מכבי חיפה אפילו נלחצה מדי, אבל בקבוצה בחרו להביט בחצי הכוס המלאה. גורם בקבוצה אמר: "עשינו ניצחון חוץ חשוב ויקר מאוד, לא פשוט לעשות את המעבר הזה מליגת האלופות לליגה אבל השחקנים התעלו והשיגו 3 נקודות סופר חשובות. דיא סבע עובד קשה מאוד ושוב הוכיח שהוא מביא נקודות".
מלבד סבע, גם הקפטן צ'ארון שרי זכה לשבחים: "על האיכויות שלו אין עוררין, איכויות בלתי נגמרות. אין ספק שהוא שחקן שכל מאמן רוצה וחולם שיהיה בקבוצה שלו".
בקרב האלופה היו שמחים ששחקני הקבוצה יזכו קצת למנוחה אחרי חודש מאוד אינטנסיבי, שכלל את משחק אלוף האלופים, חצי גמר גביע הטוטו ומשחקי המוקדמות בליגת האלופות אבל לא פחות מ-14 שחקני הקבוצה יקחו חלק בפעילות הנבחרות השונות במהלך הפגרה. עם החזרה מהפגרה תתארח מכבי חיפה במשחק חוץ נגד מכבי פ"ת (17 בספטמבר), עוד לפני המשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופאית מול ראן (ב-21 בספטמבר).
פורסם לראשונה: 08:43, 04.09.23