מחיר ההצלחה? במכבי ת"א חוששים כי הזכייה בכרטיס לשלב שמינית גמר הקונפרנס-ליג, עלולה להוביל לעזיבה של המאמן רובי קין לליגה בכירה יותר ביבשת בסיום העונה. המאמן האירי, שעל פי ההערכות מרוויח כ-400 אלף יורו לעונה, חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה של שני הצדדים להתיר אותו כבר בקיץ הקרוב.
החשש במכבי ת"א עולה בעקבות ההצלחות של קודמיו בתפקיד בזירה האירופית, שסללה את דרכם מחוץ למועדון, וכך מעריכים שם כי העובדה שהקבוצה סיימה בראש בית 2 של המפעל השלישי בטיבו ביבשת, תייצר אפקט דומה. יש לציין כי הקדנציה הנוכחית של המאמן במכבי ת"א היא הראשונה שלו כמאמן ראשי, אחרי ששימש כמאמן שחקן באתלטיקו קולקטה ההודית.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א רובי קין
מאמן מכבי ת"א רובי קין
מאמן מכבי ת"א רובי קין
(צילום: עוז מועלם)
סיבה נוספת שעלולה להוביל לכך שיעזוב בסיום העונה הוא המצב הביטחוני בישראל. קין אמנם חזר ארצה יחד עם יתר הצוות והשחקנים הזרים אחרי המשימה האירופית, אולם על פי גורמים במועדון המצב הנוכחי מקשה עליו ועל משפחתו. במכבי ת"א, כמובן, היו מעוניינים שיישאר לעונה נוספת, בעיקר בזכות התוצאות בליגה (22 נקודות מ-24 אפשריות).
ובנושא אחר: בהתאחדות לכדורגל לא אהבו את חרושת השמועות על כך שמכבי ת"א הציעה לעומר בוקסנבוים את משרת המנהל המקצועי של מחלקת הנוער הצהובה, אחרי שקלאודיו בראגה עזב את התפקיד וניתק קשר עם המועדון. שחקן העבר משמש כמנהל האקדמיה של הנבחרות הצעירות ומחזיק בחוזה עד לחודש יוני הקרוב, עם אופציה לשנה נוספת. בהתאחדות הכחישו קיומם של מגעים כאלה.