ההלם ניכר על פניהם של שחקני מכבי חיפה בסיום ההפסד המפתיע הערב (ראשון) 2:1 לבני ריינה בחוץ. הירוקים, שכעת רחוקים כבר חמש נקודות ממכבי ת"א המוליכה, הובילו 0:1 לאחר פנדל של ענאן חלאילי בדקה ה-16 בעקבות הכשלה ברחבה על ליאור רפאלוב, אך במחצית השנייה האלופה נעלמה והמארחת השתלטה על המשחק. המחליף שלומי אזולאי כבש בדקה ה-65 וקייס גאנם השלים את המהפך ארבע דקות לאחר מכן.
למעשה, ריינה הבטיחה מעשית את מקומה בפלייאוף העליון לאור העובדה שהיא עם שלוש נקודות יותר מאשר מכבי פ"ת, ויחס שערים טוב בהרבה מהמלאבסים (1+ לעומת 14- אצל הקבוצה של בני לם). שחקניה חגגו בסיום עם הקהל המקומי בעונה השנייה בלבד של הקבוצה בליגת העל.
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
"תחושות קשות". דגו
(צילום: גיל נחושתן )
3 צפייה בגלריה
רבאח ואזולאי חוגגים
רבאח ואזולאי חוגגים
לראשונה אי פעם בפלייאוף העליון. אשרף רבאח ושלומי אזולאי חוגגים
(צילום: גיל נחושתן )
מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, אמר בסיום: "התחושות לא טובות. אני חושב שבאנו בגישה טובה, פתחנו את המשחק טוב והובלנו 0:1. אם היינו עושים את ה-0:2 היינו גומרים את המשחק, אבל לא עשינו את זה. המחצית השנייה הייתה פשוט קטסטרופה מבחינתנו. אנחנו נמצאים בלו"ז מטורף, אבל אני לא מתרץ. היה משחק לא טוב שלנו ופשוט נתנו להם לחזור למשחק. עברנו הרבה מאוד השנה, ואנחנו עוד נחזור לעצמנו".
דגו התייחס לאליפות: "אני חושב שאנחנו בעומס חריג. יש לנו הרבה שחקנים נמצאים כרגע בחוץ. שער השוויון של ריינה נתן לה הרבה ביטחון. אנחנו נמשיך להאמין בעצמנו. אנחנו קבוצה טובה ואני בטוח שיהיה בסדר".
על משחק הגומלין נגד פיורנטינה בפירנצה ביום חמישי (3:4 לאיטלקים במשחק הראשון): "הסגל מאוד קצר. זה לא הולך להיות פשוט, אבל ננסה לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. אנחנו נמשיך ושום דבר לא ישבור אותנו".
על החזרת הנקודה למכבי ת"א: "אני לא מבין למה עשו את זה ביום של משחק. למה אנחנו צריכים להתעסק בזה בבית המלון ולנסות להרגיע את השחקנים?".
3 צפייה בגלריה
רפאלוב
רפאלוב
"צריך להישאר ביחד". רפאלוב
(צילום: גיל נחושתן )
ליאור רפאלוב הוסיף: "צריך להישאר ביחד לאורך כל הדרך, זה מה שעושה את מכבי חיפה קבוצה חזקה. לצערי יש לי סדק בעצם המסרק, אלה ששיחקו יודעים כמה זה כואב. אני מקווה להתאושש במהלך פגרת הנבחרת כדי להיות מוכן לפלייאוף. היה חשוב לי לשחק היום".
על המשחק עצמו: "חבל. הובלנו כבר 0:1 ואני חושב שבמחצית הראשונה כיוף לא נגע בכדור. היינו צריכים להיות חכמים יותר במחצית השנייה. כל הכבוד לריינה שבאו לשחק כדורגל". על החלטת בית הדין: "ללא ספק יש פה יד מכוונת, ואני מעדיף לא להוסיף".
מאמן ריינה, שרון מימר, חגג: "אין ספק שזה אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי. אי אפשר לתאר במילים. מבחינת תנאים, תקציב ומסורת אנחנו אולי המועדון הכי קטן בליגה, אבל יש לנו דבר אחד - האחדות בין כל העוסקים במלאכה, שאלה הבעלים, הצוות, השחקנים. היינו צריכים להבטיח את הפלייאוף הרבה לפני. זה מגיע לנו, מתוך 25 מחזורים, ב-21 היינו בשישייה הראשונה".