הפועל באר-שבע קיוותה לצאת לפגרת הנבחרות הראשונה לעונה עם שש נקודות, אך לא עמדה במשימה לאחר שסיימה את משחקה נגד בני ריינה אתמול (שבת) ב-1:1. בבירת הנגב קיוו שהניצחון הגדול 0:3 על הפועל חדרה במחזור הראשון ישכיח את הקיץ הלא טוב שעבר על הקבוצה ויוציא אותה לדרך חדשה, אך הם התבדו.
מה שבלט בעיקר אתמול היה ניהול משחק וסגל לא ברור של אליניב ברדה. תחילה לסגל, לפני היציאה לצפון ביום שישי התברר שתומר חמד ואדריאן פאון לא נכללים בו מסיבות מקצועיות, אך מה שברור הוא שבבאר-שבע החליטו להראות לשניים את הדרך החוצה בתקווה שהם יבינו את הרמז וימצאו קבוצה אחרת.
2 צפייה בגלריה
מאמן בהפועל באר-שבע אליניב ברדה
מאמן בהפועל באר-שבע אליניב ברדה
איבד נקודות ראשונות. ברדה
(צילום: גיל נחושתן)
בכך הוגבל המאמן לשני חלוצים טבעיים בלבד בסגל: אלון תורג'מן, שפתח וכבש, ופטריק קלימלה שהחליפו בהמשך. לקראת סיום המשחק ברדה רצה לשתף חלוץ נוסף ובלית ברירה, מכיוון שחמד לא בסגל, הוסט הבלם מיגל ויטור להתקפה, סוג של מהלך התאבדותי שלא צלח. יש לציין שכבר בתחילת ההכנות לעונה היו דיבורים על פרידה מחמד, אך בסופו של דבר הוא הסכים לקצץ בשכרו ונשאר. גם עם פאון הסיפור מוזר שכן הוא הגיע בעסקת השאלה מקבוצתו ברומניה ובאר-שבע מיהרה לממש את האופציה לרכישתו, למרות שלא הבריק על המגרש.
יש לציין כי רק לפני שבועיים היה חברו הרומני, אדריאן ספר, בדיוק באותו מצב, אך שער בגביע הטוטו סידר לו הזדמנות בהרכב נגד חדרה והיום כבר נראה שהוא השחקן בכושר הכי טוב בקבוצה. עם איך שהעניינים בבאר-שבע מתנהלים, בהיעדר מנהל וניהול מקצועי אמיתי, לא מן הנמנע שגם חמד ופאון טרם אמרו את מילתם האחרונה במועדון.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע אלון תורג'מן
שחקן הפועל באר-שבע אלון תורג'מן
כבש את השער היחידי של באר-שבע. תורג'מן
(צילום: גיל נחושתן)
יחד עם ספר מצטיין בשבועיים האחרונים אמיר גנאח הצעיר, אך אתמול במהלך מאוד לא ברור הוא לא סיים את המשחק והוחלף ברמזי ספורי. גם ספורי כבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון לאחרונה, אך מהלך עזיבתו לטורקיה לא הבשיל. אתמול נרשם עימות מילולי בינו לבין חברו כריסטופר פטרסון שנכנס אף הוא כמחליף.