מכבי חיפה (חמישי, 19:45) תשחק הערב באתונה מול פאנתניאקוס, במסגרת מחזור הנעילה בשלב הבתים של הליגה האירופית במשחק בו ניצחון של האלופה הישראלית ישאיר אותה באירופה ויסדר לה את המקום השלישי וכרטיס לשלב הנוקאאוט של הקונפרנס-ליג. תיקו או הפסד והקבוצה של מסאי דגו תסיים את דרכה ותתרכז בזירה המקומית.
מעבר להישארות במפעלים האירופיים, ניצחון הערב שווה לירוקים לא מעט כסף אך גם יוקרה וניקוד עתידי. עם זאת, בקבוצה מודעים לכך שמדובר במגרש חוץ לא פשוט בכלל ועם בעיות הסגל של מסאי דגו הדבר הופך למשימה קשה הרבה יותר.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
(צילום: עוז מועלם )
מכת הפציעות של הירוקים החמירה כאשר מאור קנדיל התווסף לרשימת הפצועים ולא יעמוד לרשות הצוות המקצועי. קנדיל חש כאבים במפשעה ובחיפה לא מתכוונים לסכן אותו. מי שעוד ייעדר בירוק הוא שון גולדברג, שמתקשה להתאושש מהפציעה בקרסול. הבלם סובל מקרע חלקי בשתי רצועות ולא צפוי לשחק גם בדרבי החיפאי ביום ראשון. גם דולב חזיזה ייעדר ואמור לחזור למגרשים בעוד חודש לפחות.
בנוסף, דיא סבע, שאינו נמצא בתוכניות המקצועיות של האלופה נותר מחוץ לסגל גם הפעם. החלוץ ממשיך להתאמן עם שאר השחקנים עד שימצא קבוצה.
הירוקים נחתו אמש ושידרו הרבה אופטימיות ואמונה לקראת המפגש עם היוונים. שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו יכולים לנצח ולהמשיך באירופה. כל שחקן שישחק ירצה להוכיח שהוא ראוי לדקות ולצ'אנס. יש לנו סגל מספיק טוב, זה חג החנוכה, חג המכבים אסור לשכוח את זה. רוצים לעשות נס ולשמח את העם בזמן הקשה שבו אנו נמצאים". 500 אוהדים צפויים ללוות את מכבי חיפה במשחק הערב.