במשך 20 דקות אוהדי ושחקני בני יהודה הרגישו את הרגע הגדול שלהם מתקרב. הכתומים כבר תפסו את המקום השני בעקבות השוואת הפרש השערים לזה של טבריה ומאזן ניצחונות עדיף - אך אז הצפוניים כבשו פעמיים, חגגו עלייה היסטורית בתום 1:4 על מכבי הרצליה, והכתומים נותרו שבורי לב למרות שניצחו 1:6.
אוהדי הכתומים הנרגשים שחלמו על ליגת העל התחלקו בין שני מגרשים. חלק מהאוהדים הגיעו למשחק של קבוצתם מול הפועל אום אל פאחם ותלו ביציע שלט "עוד לא אבדה תקוותנו". השאר נסעו לאיצטדיון בנתניה למפגש בין הרצליה לטבריה, ונאלצו לחזות בצפוניים חוגגים על חשבונם. בסיום שחקני בני יהודה נשכבו על כר הדשא כלא מאמינים.
3 צפייה בגלריה
אכזבה בני יהודה
אכזבה בני יהודה
אכזבה עצומה בבני יהודה. אלירן עטר על כר הדשא
(צילום: שרון צור)
זו הייתה עונה לא פשוטה עבור בני יהודה, שנשרה מליגת העל בעונת 2020/21 וחלמה לשוב בחזרה, אך מצאה את עצמה מאבדת נקודות חשובות במהלך העונה שהביאו אותה להתמודדות צמודה עד לרגע האחרון ובסופו של דבר לאיבוד העלייה.
בני יהודה הגיעה למשחק ללא המאמן עומר פרץ, שסיים את דרכו מחזור אחד לפני המחזור האחרון עקב היכולת של הקבוצה במחזורים האחרונים. מי שניהלו את המשחק הם ערן סאסי מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער ואלעד גבאי מאמן קבוצת הנוער.
קפטן הקבוצה, אלירן עטר, שחזר לשכונת התקווה במטרה להעלות את מועדון נעוריו בחזרה לליגת העל, אך לא הצליח להשלים את המשימה, צפוי לפרוש סופית מכדורגל, זאת למרות לחצים מהמועדון לגרום לו להמשיך לשחק. בבני יהודה ינסו לאסוף את השברים וכבר מדברים על התמודדות על עלייה גם בעונה הבאה. עם זאת, פספוס העלייה עלול להשפיע משמעותית על המועדון הכתום משכונת התקווה, שעבר לא מעט טלטלות מאז הירידה לליגה השנייה.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה
נותרו שבורי לב. אוהדי בני יהודה
(צילום: שרון צור)
3 צפייה בגלריה
אכזבה בני יהודה
אכזבה בני יהודה
ברשצקי שבור
(צילום: שרון צור)
כזכור, ברק אברמוב ששימש כבעלים של בני יהודה העביר את הבעלות למשה דמאיו שחזר לקדנציה נוספת וניהל את המועדון יחד עם אלירן עובד. השניים שמו למטרה להוביל את הקבוצה בחזרה לליגת העל, אך כעת אחרי שהקבוצה איבדה את ההזדמנות לעלייה, דמאיו, שמזוהה עם המועדון שוקל את המשך דרכו. זוהי לא החלטה שהתבשלה מהיום ובחודשים האחרונים אלירן עובד הוא זה שלקח את המושכות במועדון.
מנהל מחלקת הנוער של בני יהודה, ערן סאסי, שתפס את מקומו של המאמן עומר פרץ שפוטר לפני מחזור הנעילה: "לא היום הפסדנו את העלייה. עשינו מה שצריך, ניצחנו אבל זה לא הספיק. בני יהודה מועדון גדול, לא יעזור לאף אחד. זה מאכזב מאוד, נבנתה פה קבוצה חזקה שהייתה ראויה לעלות - אבל זה הכדורגל".
מאמן אום אל פאחם תומר קשטן: "זה לא נעים להפסיד ככה. נשארנו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-30 - פורים היה, אבל קוסם אני לא. במצב שהגענו למשחק הזה ואיך שהוא התפתח אני שמח שלפחות לא בגללנו הוכרעה העלייה".
זוארץ: לא רואה את פיפ"א משעה את ישראל
(ONE)