הלם במכבי חיפה. הקבוצה של מסאי דגו קיוותה להתאושש אחרי ההפסד לבני ריינה בפתיחת הפלייאוף העליון, אך הפסידה הערב (רביעי) 3:1 בבית למכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה והודחה שנה שנייה ברציפות בשלב זה מול היהלומים - שנותרו בעשרה שחקנים אחרי ההרחקה של נפתלאי בלאי בדקה ה-50. רפאלוב כבש ראשון לזכות הירוקים, אך מקסים פלקושצ'נקו, איתי בן שבת ואיתמר שבירו הפכו לזכות האורחת בהופעת הבכורה של מרקו בלבול על הקווים.
"אני עד עכשיו לא מעכל איך איבדנו את המשחק הזה", אמר דגו בסיום. "מדובר ברגעים לא פשוטים אבל אין מה לעשות. בכל מקרה, העונה לא נגמרה הערב. ראיתי את המשחק הזה הולך לתוצאה יותר טובה, נתניה לא הגיעו לשער, בטח אחרי שעשינו 0:1. במקום לעשות את המשחק יותר קל, שיחקנו לידיים של נתניה שיצאו לכמה התקפות וקיבלו ביטחון. היה פה איבד עשתונות, לא מתאים לנו. אם זה קרה לנו היום, זה כנראה מגיע לנו".
4 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
הירוקים בהלם. מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן)
על החילופים שביצע: "הלוואי ויכולתי להשאיר את מחמוד ג'אבר או את ליאור לוי יותר, הכנסתי שחקנים איכותיים אחרים, הם אומנם החילופים לא השפיעו על התוצאה, אחריות שלי. אני כבר לא מאמן העונה? רגעים לא פשוטים, לא מסתכל על עצמי כרגע, יש לנו משחק ליגה שנצטרך לבוא אליו הכי מוכנים שיש. כבר ידענו להתרומם השנה מרגעים קשים, וזה עוד רגע שנצטרך להתרומם ממנו".
שון גולדברג: "זה היה בידיים שלנו, מצטער שאכזבנו את הקהל שלנו. מבחינתי אף פעם שום דבר לא גמור. יש לנו הרבה כדורגל, יש לנו אכזבה אבל נעשה את הכל לעשות את המקסימות ביתרת המשחקים עד סוף העונה".

בלבול: "ניצחון הירואי, חייבים להישאר צנועים"

בצד המנצח אמר מרקו בלבול, שרשם בכורה חלומית על הקווים של היהלומים: "מדובר בניצחון הרואי בעשרה שחקנים. הקבוצה נראתה טוב, שאפו לשחקנים שעלו מהספסל ועשו את השינוי, נתנו פייט מטורף נתנו את כל מה שיש להם.
4 צפייה בגלריה
מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול
מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול
איזה ספתח. מרקו בלבול
(צילום: גיל נחושתן)
4 צפייה בגלריה
שחקן מכבי נתניה איתמר שבירו
שחקן מכבי נתניה איתמר שבירו
חגיגה גדולה במכבי נתניה. איתמר שבירו מונף על הכתפיים
(צילום: גיל נחושתן)
4 צפייה בגלריה
שחקן מכבי נתניה איתמר שבירו עם כארם ג'אבר
שחקן מכבי נתניה איתמר שבירו עם כארם ג'אבר
שבירו וג'אבר חוגגים עם האוהדים שהגיעו מנתניה
(צילום: גיל נחושתן)
"אני בסך הכל יום איחד איתם, הם עשו את העבודה. אפקט המאמן? זה שלהם. באנו למשחק הכי קשה, כי הם דיברו שאולי הגביע הוא דבר היחיד שנשאר ואני שמח שהצלחנו לעשות קאמבק מטורף. השאיפות הן קודם כל לסדר את המצב המסובך בליגה, חושבים על המשחק הבא נגד אשדוד. שמח על האנרגיות של הקהל ששימחנו אותם. מדובר במועדון יוצא מן הכלל שהייתי כילד אוהד שלהם – רק שתהיה המשכיות".
"מכבי חיפה זה הבית שלי", המשיך המאמן הצהוב-שחור. "אבל כל כולי עכשיו במכבי נתניה ואני הכי מאושר לעלות לחצי הגמר. אהיה יותר מאושר להשלים את העבודה בליגה. נהיה חייבים להישאר צנועים".