סטנדרד ליאז', שצירפה בשבוע שעבר את אושר דוידה בתמורה ל-1.5 מיליון אירו, לוחצת על סטיפה פריצה להצטרף אליה בתמורה לסכום זהה שתעביר למכבי ת"א.
פריצה, שפתח בהרכב במשחק ההדחה של מכבי ת"א מאירופה בניס, לא התאמן אתמול בקרית-שלום כשבמכבי ת"א נטען שהוא סובל מרגישות בשריר ברגל. על פי התקשורת הבלגית, החלוץ הקרואטי כבר נפרד מחבריו בקרית-שלום ודרש מוולדימיר איביץ' לשחרר אותו לאלתר.
1 צפייה בגלריה
פריצה עובר את ינקו
פריצה עובר את ינקו
רוצה לבלגיה. פריצה
(צילום: עוז מועלם)
גם אחרי הכניסה המצוינת שלו במשחקים נגד אריס סלוניקי וניס, איביץ' לא התחייב כי החלוץ הקרואטי יישאר בקבוצה, זאת בזמן שבמכבי ת"א מתכוונים להתחזק בשני זרים חדשים. בסביבתו של פריצה נטען כי במכבי לא מסתפקים בהצעה של ליאז', אולם מעריכים כי למרות זאת בסופו של דבר הוא יצליח לשכנע את אנשי המועדון לשחררו. מי שעוד נמצא בדרך החוצה מקרית שלום הוא בראנדלי קובאס, כשעל הפרק צירוף שחקן כנף אחר. פייר קאלולו מסושו עשוי להצטרף, אבל הוא שיחק אתמול ובקבוצה טענו שלא ישוחרר. במכבי ת"א עדיין רוצים כמובן גם בלם.
אחרי ההדחה המאכזבת מאירופה, במכבי ת"א יחזרו לשחק מחר נגד הפועל חדרה בנתניה. לפחות 8,000 אוהדים בצהוב יגיעו לעודד את הקבוצה. עדיין לא ברור אם ערן זהבי, שעדיין לא מרגיש מוכן, יפתח בהרכב. יוריס ואן אובריים הפצוע לא אמור להיות חלק מהסגל בשל הפציעה בקרסול שספג במהלך המשחק בצרפת.