עומר אצילי בדרך החוצה ממכבי חיפה. אל עין מאיחוד האמירויות פנתה רשמית עם הצעה בגובה 2 מיליון אירו, הסכום השווה לסעיף השחרור של השחקן. לפיכך, אם אצילי יקבל את ההצעה מצד אל עין, הירוקים לא יוכלו לעמוד בדרכו, למרות החוזה שחתם לאחרונה עם האלופה.
הכוכב הבלתי מעורער של האלופה, שזכה שנתיים ברצף בתואר שחקן העונה, ומי שסיים כמלך השערים של ליגת העל שתי העונות האחרונות, שודרג לחוזה הכי גבוה בקרב הישראלים של מכבי חיפה ומרוויח כ-450 אלף אירו לעונה. עם זאת, במידה וירצה לעבור לקבוצה מאיחוד האמירויות הוא צפוי לשלש את שכרו ולהשתכר כ-1.5 מיליון אירו לעונה בחוזה ל-3 עונות.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
הצעה שקשה לסרב לה. עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
השכר אותו צפוי להרוויח אצילי במפרץ לא כולל מענקים נוספים. אצילי מבין שהוא בגיל בו הוא צריך לחשוב על עתידו ונותרו לו עוד כמה שנים "לעשות כסף" מהכדורגל ולמרות מעמדו במכבי חיפה והרצון להצליח מקצועית - יהיה לו קשה לוותר על הצעה שכזו, לאור גילו (יהיה בן 30 ביולי הקרוב).
במכבי חיפה מבינים שיהיה קשה להשאיר את הכוכב ואישרו כי התקבלה הצעה הרשמית. גורם במועדון אמר: "זה נראה רציני מאוד. אנחנו עושים הכל כדי שעומר יישאר אצלנו. הרבה מאוד אנשים מקווים שהוא לא יעזוב. עשינו למענו רבות, אבל הכדור במגרש שלו".

הכוכב הבלתי מעורער

עומר אצילי הוא השחקן שמסמל יותר מכל את חילופי השלטון בכדורגל הישראלי, ואת הפיכתה של מכבי חיפה מקבוצה שמשתרכת מאחורי מכבי ת"א והפועל באר-שבע, וקבוצה מספר 1 בליגת העל. כבר בעונתו הראשונה זכה עם הקבוצה באליפות לאחר בצורת של עשר שנים (הצטרף בינואר 2021), ולאחר מכן זכה עמה בעוד שתי אליפויות.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
מסמל יותר מכל את הפיכתה של מכבי חיפה לקבוצה הבכירה בכדורגל הישראלי. עומר אצילי חוגג
(צילום: עוז מועלם)
ב-2021/22 סיים כמלך השערים (20) והבישולים בליגה (10) ונבחר לכדורגלן העונה. בעונה החולפת הוביל את הירוקים לשלב הבתים של ליגת האלופות, תוך כדי שהוא כובש צמד בניצחונה היחיד בשלב הבתים, 0:2 על יובנטוס.
בעונה החולפת שוב סיים כמלך השערים של ליגת העל עם 21 כיבושים, והוסיף 12 בישולים - וסיים הפעם כסגן בקטגוריה זו. הוא נבחר בפעם השנייה ברציפות ככדורגלן העונה, וחתם רק לפני שלושה חודשים על חוזה משודרג עם האלופה.