משחקי מחזור הפתיחה בליגה הלאומית נמשכו הערב (שני). היורדת מהליגה הלאומית, הפועל כפר סבא, השיגה ניצחון 0:1 על הפועל עכו בחוץ מבלי שהרשימה. מ.ס כפר קאסם ניצחה 0:2 את סקציה נס ציונה בבית ואחי נצרת גברה 1:2 על הפועל עפולה.

מ.ס כפר קאסם - סקציה נס ציונה 0:2

החבורה של שלומי דורה אירחה את סקציה נס ציונה שרשמה עונה נהדרת אשתקד, והשנה עם מאמן חדש על הקווים בדמותו של ניר ברקוביץ׳, שואפת להגיע לצמרת.
4 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
מאמן כפר קאסם, שלומי דורה
(צילום: ראובן שוורץ)
דווקא כפר קאסם פתחה היטב את המשחק וגם עלתה ליתרון בדקה ה-13 כאשר מהרן ראדי בישל נהדר לסמאח מרעב. נס ציונה לא הגיעה מוכנה למחזור הפתיחה ונעלמה כמעט לגמרי, ואילו כפר קאסם המשיכה לתקוף ושער של הישאם לואיס (71) חתם את התוצאה.
4 צפייה בגלריה
גיא דהן חוגג
גיא דהן חוגג
כבש לכפר קאסם. סמאח מרעב
(צילום: ראובן שוורץ)

הפועל עכו - הפועל כפר סבא 1:0

היורדת הטרייה חולמת לשוב לליגת העל והכנותיה באו לידי ביטוי כבר בגביע הטוטו. החבורה של אורי גוטמן הגיעה לכמה מצבי כיבוש ובדקה ה-42 גם מצאה את השער, לאחר שיובל חליבה קיבל כדור מגיל יצחק ברחבה וכבש.
בפתיחת המחצית מחצית השנייה כפר סבא הניעה כדור באין מפריע, ועכו החלה לתקוף לאחר שהמאמן מסאי דגו ביצע חילופים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וכפר סבא רשמה ניצחון ביכולת בינונית.
4 צפייה בגלריה
אורי גוטמן
אורי גוטמן
ניצחון חוץ. אורי גוטמן
(צילום: ראובן שוורץ)
אחי נצרת - הפועל עפולה 1:2
החבורה של תומר קשטן שהמשיך העונה לקדנציה נוספת במועדון, פתחה טוב יותר את המשחק ואחרי מחצית שקולה עלתה ליתרון. אנס דאבור כבש והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 0:1.
עפולה לא הלכה אחורה כתוצאה מהפיגור, ודקה מפתיחת המחצית השנייה כבש נהוראי יפרח את שער השוויון. אחי נצרת המשיכה לתקוף ובדקה ה-72 כבש אחמד עבד את שער הניצחון.
4 צפייה בגלריה
תומר קשטן
תומר קשטן
תומר קשטן
(צילום: יאיר שגיא)