כ-30 אוהדי הפועל ת"א הגיעו הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה במתחם חודורוב לקראת משחק הגביע מחר (15:00) מול הפועל ירושלים, הדליקו אבוקות, זרקו זיקוקים לדשא, וקיללו וקראו לפטר את מנהל מחלקת הכדורגל חן סול והמאמן בורחה למה - מה שגרם להפסקת האימון לפני סיומו המתוכנן.
אחד הזיקוקים שהושלכו כמעט פגע בעומרי אלטמן, שהתאמן בצד המגרש. לאחר מכן התעמת הקשר עם האוהדים שכמעט פגעו בו. האוהדים גם דרשו שמי שיעמוד מחר על הקווים הוא מנהל הקבוצה סלים טועמה. כל זה קורה כשרק שלשום פוצצו אוהדי הפועל ת"א את אימון הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
הזיקוקים של אוהדי הפועל ת"א במתחם חודרוב
הזיקוקים של אוהדי הפועל ת"א במתחם חודרוב
הזיקוקים של אוהדי הפועל ת"א במתחם חודרוב
(רדאד ג'בארה)
כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet, בקבוצה שוקלים להיפרד מהמאמן הספרדי. הגעתו של הבעלים דייויד מינצברג לארץ שינתה את הגישה במועדון כלפי למה, זאת לאחר הגיבוי המוחלט שקיבל מסול. מינצברג נועד עם עשרות גורמים שונים, נפגש עם האוהדים, והבין כי למה לא יוכל להמשיך בתפקיד.
הפועל ת"א סופרת כבר ארבעה הפסדים ברציפות וצברה רק שתי נקודות בשבעת המשחקים האחרונים. לאחר 18 מחזורים היא מדורגת במקום התשיעי עם 20 נקודות, רק חמש נקודות מעל הקו האדום אבל גם ארבע נקודות בלבד מתחת לנתניה שבמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. היא עדיין מנסה להתחזק, ובינואר כבר החתימה את רז מאיר ואיהאב גנאים, זיו מורגן, סתיו טוריאל ואליאן רוחנא.
למה החל את העונה כעוזר מאמן בהפועל ת"א, וקיבל את תפקיד המאמן הראשי לאחר שמייקל ולקאניס עזב לאיאקס במהלך הפגרה הכפויה שנוצרה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". תחת הדרכתו, רשמו האדומים שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים - כולם במסגרת הליגה.
אם למה יפוטר, נראה כי המועמד המוביל והריאלי לרשת את תפקידו הוא מרקו בלבול, שהודח מאליפות אפריקה עם נבחרת זמביה, שבה שימש כעוזרו של אברם גרנט. שם נוסף שעלה הוא של אורי אוזן, אולם ההערכה במועדון היא כי לא יסכים להגיע.