הלם במכבי חיפה אחרי ההדחה אמש (רביעי) כבר ברבע גמר גביע המדינה לאחר הפסד ביתי 3:1 לעשרה שחקנים של מכבי נתניה. הירוקים, שרחוקים 10 נקודות ממכבי ת"א בטבלת ליגת העל, קיוו לעלות לחצי הגמר ולהתאושש מרצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. הם כבר הובילו 0:1 והיו ביתרון שחקן לאחר הרחקתו של נפתלי בלאי, אך ספגו שלושה שערים במהלך המחצית השנייה והודחו. כעת החצים מופנים לכיוונו של מסאי דגו.
המאמן ספג ביקורת גדולה מאוד על ניהול המשחק שלו ועל ההכנה - ונראה כי הוא לא יעמוד על הקווים של האלופה בעונה הבאה בעקבות רצף התוצאות המאכזבות. "אנחנו כושלים ברגע האמת ומאכזבים את כולם", אמר גורם בקבוצה. "אנחנו פראיירים, אין מילה אחרת. המשחק הזה היה בידיים שלנו והפסדנו, אנחנו חייבים לעצור את כדור השלג הזה ומהר".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
צפוי לשלם את המחיר. מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן)
מוקדם לדעת מי יהיה זה שיעמוד על הקווים בעונה הבאה, כאשר השם החם ביותר הוא ברק בכר, שזכה בשלוש אליפויות רצופות, וכעת נמצא ללא קבוצה לאחר שפוטר במהלך העונה מהכוכב האדום בלגרד. בכר מעומד לנבחרת וגם מכבי ת"א לוטשת עיניים לכיוונו אך הצעה מפתה מיעקב שחר עשויה להחזיר אותו למועדון.
במכבי חיפה חושבים כבר על הקיץ, כשהחזרתו של עומר אצילי היא אחת המטרות העיקריות לקראת העונה הבאה. חוליית ההגנה של הירוקים בתקופה רעה מאוד ועבדולאי סק נראה רחוק מאוד מהיכולת שהציג לפני אליפות אפריקה. גם המגנים פייר קורנו, דניאל סונדרגן ועיליי פיינגולד בירידה ביכולת והביטחון של השוער שריף כיוף נפגע.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
אין גביע. שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: גיל נחושתן )
בקבוצה מבינים שהמשחק ביום שני בבלומפילד מול מכבי ת"א קריטי, כשרק ניצחון ישאיר את הירוקים בתמונת האליפות ולא ישלח אותם לים שמונה מחזורים לסיום העונה. דגו עשוי לפתוח עם דין דוד, שעלה מהספסל אחרי תקופת העדרות לא קצרה עקב פציעה. מחמוד ג'אבר, שפתח אתמול ונראה טוב מאוד, צפוי להמשיך לקבל קרדיט גם מול מכבי ת"א, ועלי מוחמד, שנעדר מרבע הגמר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, צפוי לשוב להרכב.