במכבי חיפה מאושרים לאחר ה-0:2 אתמול (שני) במשחק העונה על מכבי ת"א, והשלמת הניצחון הכפול על היריבה הגדולה בעונה הסדירה. אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל באר-שבע, האלופה חזרה חזק למאבק האליפות וצימקה את הפער מהמוליכה לנקודה אחת בלבד, זאת עוד לפני החלטת ביה"ד של ההתאחדות לכדורגל, שעשוי להוריד לקבוצה של רובי קין נקודה - מה שיעלה את הירוקים למקום הראשון לראשונה העונה.
השחקנים חגגו עם האוהדים על כר הדשא ולאחר מכן שרו ורקדו בחדר ההלבשה: "זה לא עוד ניצחון, יש פה המון יוקרה על הכף. אנחנו בדרך הנכונה", אמר שחקן בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
חגגו עם האוהדים בסיום. שחקני מכבי חיפה והצוות המקצועי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
לורנצו שימיץ' חוגג
לורנצו שימיץ' חוגג
"מוכיח שהוא שחקן מצוין". לורנצו שימיץ' חוגג
(צילום: עוז מועלם )
מאמן הקבוצה, מסאי דגו, שבתחילת העונה הרבה מאוד הרימו גבה כשמונה,זכה לשבחים: "הוא סותם פיות שבוע אחרי שבוע. הוא שוב עשה לרובי קין בית ספר לכדורגל. למרות כל החיסורים, הוא העמיד את הקבוצה בצורה נהדרת. מכבי ת"א הייתה חסרת אונים וראו איך השחקנים שלה מתוסכלים מהמערך שלנו. דגו בדרך הנכונה ומוכיח שיש לו ידע ענק בכדורגל", אמר גורם במועדון.
לורנצו שימיץ', שספג המון ביקורות אחרי משחק הבכורה שלו מול מכבי פ"ת, במהלכו רשם שלוש טעויות שהובילו לשלושה שערים - הפך בחודשיים האחרונים לשחקן קבוע בהרכב, וממשחק למשחק מראה שיפור ענק. אתמול הוא כבש את השער הראשון לזכות הירוקים בדקה ה-3 ובנוסף היה כחומה בצורה והציג יכולת אדירה. במכבי חיפה מרוצים מאוד מהבלם מהדרך שעשה בחודשיים האחרונים: "שימיץ' סתם הרבה מאוד פיות. הוא מוכיח שהוא שחקן מצוין. לא פשוט בכלל לקום מפתיחה כמו שהייתה לו, אבל הוא מקצוען אמיתי", אמר גורם בחיפה.
גל אלברמן, שהנחית בינואר האחרון חמישה שחקנים - קני סייף, גדי קינדה, תומר חמד, ליאור קאסה ודניל לסובוי - זכה למחמאות לא מעטות אחרי, אחרי שספג גם הוא לא מעט ביקורות: "כולם תקפו אותו בקיץ שהוא לא עט כוכבים כמו עומר אצילי, מוחמד אבו פאני, ג'וש כהן ודילן בטובינסיקה, שעזבו בנוסף לברק בכר", אמר בכין במועדון. "בסוף, עם השקט שלו, הוא הביא חיזוק מדוייק וחד ואנחנו במצב הזה עם לא מעט צעירים שהופכים להיות כוכבי הכדורגל ויובילו אותנו בשנים הקרובות".

מוחמד ייבדק, פיירו יחזור מהשעיה

לצד השמחה הגדולה, הפציעה של עלי מוחמד, שהוחלף במהלך המשחק, מדאיגה מאוד את הצוות המקצועי. הבוקר הקשר יעבור בדיקות, כאשר הערכות הראשוניות הן שלא מדובר בפציעה רצינית למדי, אלא רק במכה יבשה.
במחזור הבא, מכבי חיפה תצא לטדי למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים ובמועדון מקווים להמשכיות. דגו יהנה מחזרתו של פרנצדי פיירו לסגל, לאחר שנעדר אתמול עקב ההרחקה מול באר-שבע בטרנר במחזור הקודם.