אחרי שהפועל ת"א עשתה אתמול (ראשון) צעד גדול בדרך להישארות בליגת העל עם ניצחון 0:1 על בני סכנין, המנהל המקצועי החדש של האדומים, ניק האמונד, החליט למנות מאמן זר לעונה הבאה, בהנחה והמועדון יישאר בסופו של דבר בליגה הבכירה.
למרות שעדיין ישנו חשש לירידת ליגה - הפועל ת"א צריכה להשיג נקודה בצמד המשחקים האחרונים של העונה כדי להישאר - האמונד כבר החל בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה. רוב שחקני הסגל הנוכחי לא ימשיכו במועדון, למעט שחקני הבית הצעירים. מבין הזרים כרגע מי שימשיך הוא רק אלן אוז'בולט, בעוד מבין הישראלים הותיקים יותר, רק להישאם לאיוס, אדי גוטליב וקייס גאנם יש חוזים לעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס חוגג
הישאם לאיוס חוגג
עדיין יכולים לרדת. שחקני הפועל ת"א חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
לאיוס מכניע את גד עמוס, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
"הנצחון נגד סכנין זה הדבר הטוב ביותר שקובי רפואה עשה להפועל ת"א העונה", אמרו בחצי ציניות במועדון מיד אחרי הניצחון על סכנין, שהציגה יכולת חלשה מאוד. "תודה לרפואה שיש לו עכשיו חלק משמעותי בהישארות שלנו בסופו של דבר, החזיר על בניית הקבוצה ופתיחת העונה".
מי שהחליט לבקר את רפואה בסיום המשחק, שאמר אחרי המשחק שהוא מובך מהיכולת של שחקניו, היה קפטן האדומים דן איינבינדר. "שמעתי שהוא היה מאוד אמוציונלי וניסה להסיט את הפוקוס מהניצחון שלנו שהיה בצדק", אמר אייבינדר. "שיחקנו העונה עם שחקנים חסרי ניסיון ולפעמים שילמנו על זה. נעשו פה המון טעויות בתחילת העונה ואנחנו סוחבים את זה. לא אני ולא אף אחד צריך להסתכל על עצמו, הרבה מהמצב של הפועל ת"א הוא לא באשמתנו".
3 צפייה בגלריה
אייבינדר
אייבינדר
הרבה מהמצב של הפועל ת"א הוא לא באשמתנו. אייבינדר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן סילבס, שעדיין רוצה להמשיך בקבוצה גם לעונה הבאה, אמר על הביקורת על היכולת של האקסית שלו: "אם הפועל טובה מהיריבה זה כבר לא ספורטיבי? אני לא ראיתי שום דבר חריג, התרכזתי בקבוצה שלי. יש פה שחקנים שאפשר ללכת איתם למלחמה, יודעים להיות חזקים נפשית ברגעים החשובים".