זה היה יום מאוד אמוציונלי עבור הפועל ת"א. לפנות בוקר, מתחם חודרוב נשרף וספג נזק קשה. הקבוצה הייתה צריכה לשכוח מהכל ולשחק הערב בטדי, והיא סיימה את המשחק עם ניצחון 1:3 על היריבה המרה בית"ר ירושלים. היו הרבה חששות לתקריות אלימות בין מחנות האוהדים. בתחילת המשחק אוהדי הפועל ת"א השליכו אבוקות לכר הדשא, ו-15 נעצרו ע"י המשטרה.
מאמן האדומים חיים סילבס אמר בסיום: "היה לנו יום ארוך עם דברים שלא קשורים לכדורגל, זה דברים לא נורמלים. אמרתי למשפחה שלי לא לבוא למשחק. אני לא בטוח שהיה צריך לשחק היום. מקווה שנחזור הביתה בשלום. סבלנו במחצית השנייה, אבל דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם שאנחנו נצא מפה שמחים. מגיע לאוהדים לשמוח אחרי עונה קשה. זאת סיטואציה מאוד קשה מבחינה מנטלית לספוג שער וגם לקבל כרטיס אדום. השחקנים נתנו הכל בשביל המועדון ואני גאה בהם".
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים את שער היתרון
שחקני הפועל ת"א חוגגים את שער היתרון
שחקני הפועל ת"א חוגגים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הקפטן דן איינבינדר הוסיף: "עם לב גדול והרבה רצון ויכולת הצלחנו לנצח. הניצחון הזה מאוד מתוק ומאוד חשוב. שאפו גדול לכל המועדון. ניסינו להתכונן בצורה הכי טובה שיש. באנו עם האנרגיות הנכונות והתעלנו על עצמנו. נקווה להבטיח את ההישארות כמה שיותר מוקדם".
בצד השני, יוסי אבוקסיס המאוכזב אמר: "קשה להפסיד משחק קשה אחרי שהיריבה הייתה בעשרה שחקנים. הייתה פה הפקרות של השחקנים בדקות האחרונות, כל השחקנים עלו למעלה וחטפנו שער. אני כועס על השחקנים. הם רצו קדימה בלי חוכמה. שיחקנו בלי חוכמה ובלי סבלנות. משלושה מצבים קיבלנו שלושה שערים, בכדורגל יש דברים הזויים".
ברשתות החברתיות של הפועל ת"א עקצו את היריבה כשכתבו: "הודעה רשמית: בעקבות הנזק שנגרם למתחם חודורוב, הנהלת המועדון החליטה להעביר את אימוני הקבוצה לאצטדיון טדי. שנרגיש בנוח, כמו תמיד. פרטים נוספים בהמשך".