כפי שפורסם ב-ynet, במכבי חיפה החליטו ללכת על ברק בכר וייפגשו עימו כבר בימים הקרובים. אם המאמן יביע עניין לשוב למועדון בו זכה בשלוש אליפויות, ינוהל מולו מו"מ בזק על מנת שיחל בהכנות לקראת העונה הבאה.
מיד אחרי שבחר שלא לאמן את נבחרת ישראל, במכבי חיפה החליטו ללכת על המהלך. במועדון המתינו למשחק העונה מול מכבי ת"א אמש, ואחרי שהפער מהפסגה נותר עשר נקודות ולאור הסיכוי הקלוש לזכות באליפות, הוחלט להיפגש על מנת לסגור איתו.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יחזור לעוד קדנציה? ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
בשיחות שקיים עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, הבהיר בכר שמטרתו העיקרית היא לחזור לאמן בחו"ל, זאת חרף שני קשיים ברורים: הכישלון בכוכב האדום בלגרד והבעייתיות לאמן בחו"ל כישראלי אחרי ה-7 באוקטובר.
במכבי ת"א נעולים בשלב זה על המשך ההתקשרות עם רובי קין כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה, אלא אם כן הוא בעצמו יבחר לעזוב, ולכן בכר, כרגע לפחות, לא נמצא בתוכניות של הצהובים.
במכבי חיפה יציעו לבכר חוזה משודרג עם שכר שנע סביב 450 אלף דולר לעונה למשך שנתיים עם אופציה לעונה נוספת. במידה שבכר יגיע, הוא מודע לכך שהסמכות המקצועית הבכירה במערכת הוא המנהל המקצועי גל אלברמן, שמוערך מאוד על ידי הבעלים יעקב שחר.
אם בכר ימצא לעצמו קבוצה בחו"ל או שהמגעים מולו לא יצלחו בימים הקרובים, במכבי חיפה יש כבר תוכנית מגירה לפיה מסאי דגו יישאר לעונה נוספת.