מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) כי צ'ארון שרי ובני משפחתו פנו בימים האחרונים לראשי המועדון בבקשה להישאר בהולנד ולא לשוב לקבוצה בשל סיבות משפחתיות, וכי במועדון הוחלט להיענות לבקשה.
כזכור, הקפטן לשעבר של האלופה עזב במהלך העונה בהשאלה לניימיכן ההולנדית בגלל סיבות משפחתיות ואמור היה לשוב לקראת פתיחת העונה הבאה, אולם כעת מתברר כי הוא סיים את דרכו במועדון.
2 צפייה בגלריה
שרי על הבמה
שרי על הבמה
"אהבתי למועדון הזה לעולם לא תדעך". שרי במשחק הפרידה ממכבי חיפה
(צילום: נחום סגל)
הקשר הסורינאמי-הולנדי הגיע למכבי חיפה בתחילת עונת 2019/20 והפך לאהוב הקהל. במהלך ארבע העונות וחצי שלו בירוק, שיחק שרי 214 פעמים בכל המסגרות, כבש 56 שערים (חלק נכבד מהם מכריעים) ובישל 46 פעמים. שרי עלה עם מכבי חיפה לשלבי הבתים של כל אחד משלושת המפעלים האירופיים, וזכה איתה בשלוש אליפויות, פעמיים באלוף האלופים ופעם אחת בגביע הטוטו.
שרי, שהיה מאוד מחובר לקהל, מסר: "אוהדים יקרים, שחקנים ולכל משפחת מכבי חיפה. לעזוב את המועדון המדהים הזה לאחר כחמש שנים מדהימות, זו אחת ההחלטות הקשות שקיבלתי. בכל משחק הענקתי את הלב והנשמה, אנצור כל רגע שחוויתי במועדון המדהים הזה.לכל השחקנים איתם שיחקתי, המאמנים וכמובן האוהדים - תודה על מסע בלתי נשכח. אזכור לעד את הזיכרונות שיצרנו יחד. אומנם אני כבר לא איתכם, אבל חלק מליבי תמיד יישאר איתכם שם בישראל. אהבתי למועדון הזה לעולם לא תדעך. אני אסיר תודה על הכל".
נשיא המועדון, יעקב שחר, נפרד מהקפטן: "שרי היה אחד הזרים הטובים שנחתו בישראל. שחקן ברמה גבוהה, שכל אוהדי הכדורגל בישראל אהבו לראות על הדשא. בזכות יכולתו ואישיותו, הפך לקפטן הקבוצה ואנו מודים על תרומתו להישגים של המועדון בארבע וחצי העונות שהיה עמנו". מכבי חיפה הודיעה כדי תקיים בסמי עופר טקס תודה לשרי על תרומתו האדירה למועדון.
2 צפייה בגלריה
שרי ושחר
שרי ושחר
הוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות. שרי ושחר בעונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
ברמה המקצועית, חווה שרי תקופה נהדרת מאז שחתם בניימיכן. הצמד שלו אתמול ב-0:3 על אקסלסיור שיפר את מאזנו לחמישה שערים ושני בישולים ב-15 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה שנמצאת כרגע במקום השישי בליגה ההולנדית.