תסכול אדיר בהפועל באר-שבע בעקבות ההפסד 1:0 בחוץ להפועל חיפה אתמול (שני) באיצטדיון סמי עופר. למרות שהקבוצה של אליניב ברדה התייצבה למשחק בסגל חסר מאוד ללא מיגל ויטור, אנדרה פוקו ורועי גורדנה הפצועים, קיוו הדרומיים לנצח ולהבטיח את המקום השלישי בתום הליגה הסדירה.
כעת, בעקבות ההפסד התחלפו הקבוצות במקומות, כך שחיפה במקום השלישי עם נקודה יותר מלבאר שבע, מחזור אחד לפני תום הליגה הסדירה. בתום המחזור גם הפער ממכבי ת"א שבמקום הראשון גדל ל-13 נקודות שדי סותמות את הגולל עבור מי שעדיין פינטז בבאר-שבע על מאבק אליפות.
1 צפייה בגלריה
 בריירו לאחר ההרחקה
 בריירו לאחר ההרחקה
בבאר-שבע כועסים עליו. באריירו לאחר ההרחקה
(צילום: דניאל כהן)
בקבוצה כועסים מאוד על הקשר מריאנו באריירו שבמהלך המחצית השנייה שלח אגרוף לגבו של שחקן הפועל חיפה, תומר יוספי, במה שנראה כמו חיסול חשבונות מעימות שקרה ביניהם דקה קודם לכן. בעקבות המכה באריירו הורחק והותיר את חבריו בעשרה שחקנים, מה שסייע לחיפה להגביר את הלחץ עד כיבוש שער הניצחון של יוספי.
באריירו כבר ספג העונה שני כרטיסים אדומים ישירים נוספים בליגה, מה שאומר שהוא יחמיץ באופן אוטומטי גם את המשחק הקרוב בשבת נגד מ.ס אשדוד וגם את שני המשחקים הראשונים בפלייאוף העליון. מכיוון שמיגל ויטור עדיין לא החלים מפציעה, היעדרותו של באריירו יוצרת לברדה בעיה קשה במרכז ההגנה. נגד אשדוד ייעדרו גם גם שי אליאס, שהורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן, ורותם חטואל בשל הכרטיס הצהוב החמישי העונה שספג אתמול.
בבאר-שבע שוקלים להעמיד את באריירו בפני ועדת משמעת פנימית, והוא עשוי להיקנס. במידה שאכן זה יקרה, העונש המקסימילי שיכול להיות מוטל עליו הוא קנס של 4,000 שקל, על פי תקנון המשמעת של ארגון השחקנים.
יש לציין שעוד לפני ההרחקה, מלבד עשר הדקות הראשונות במשחק, באר-שבע לא נראתה טוב ושחקניה מיעטו להגיע להזדמנויות. מי שכבר הרבה זמן נמצא בכושר ירוד הוא הרומני אנתוניו ספר, שממשיך לקבל מברדה קרדיט בהרכב למרות שהוא לא משפיע על המשחק ולא מזכיר את יכולתו הטובה מלפני חודשיים. החלוץ ארתור שושנאצ'ב פתח בהרכב, אך כלל לא היה מעורב ונראה שהדרומיים עדיין לא יודעים כיצד להתאים את סגנון המשחק לטובת החלוץ המרכזי הפיזי.

יוספי ייצא לאירופה?

בנוגע לכוכב המשחק מהצד החיפאי, תומר יוספי, שמושאל לחיפה מבאר-שבע, כלל לא בטוח שהוא יחזור בעונה הבאה לבירת הנגב. השחקן, שחווה בעבר יחס מאוד חסר סבלנות מאוהדי באר-שבע, הכעיס אתמול מאוד את האוהדים מבירת הנגב ששרקו לו בוז והאשימו אותו בפרובוקציה שגרמה להרחקה של באריירו. העובדה שהוא לא חגג את השער לא ממש הועילה לו בהקשר הזה.
בכל מקרה, לאור הצטיינותו העונה בהפועל חיפה, שכוללת תשעה שערי ליגה לצד ארבעה בישולים, הובילה לכך שנציגיו מכוונים למעבר של הקשר בן ה-25 לאירופה כבר בקיץ הנוכחי. באר-שבע כמובן תצפה לקבל עליו דמי רכישה בסכום הגבוה ממיליון אירו.
גם במחלקת הנוער של המועדון לא רגוע. אתמול הוחלט על פרידה ממאמן קבוצת הנוער, רועי אוריין, זאת לאחר שהקבוצה נמצאת בסכנה ירידה מוחשית לליגה הלאומית.