במכבי חיפה חגגו את הזכייה בתואר אלוף האלופים, בטח כשהוא הושג מול מכבי ת"א - ואחרי ניצחון 0:2 בסמי עופר. חיפה הציגה אתמול (ראשון) עליונות ברורה. היא שלטה במשחק, סיכנה פעם אחר פעם את שער הצהובים ועמדה נהדר טקטית.
השליטה באמצע הייתה מוחלטת והיה נראה שהצהובים רחוקים מלהתגבר על חסרונו של דור פרץ. מוחמד אבו פאני, במשחק ענק, חיסל כל יציאה של הצהובים קדימה והיכולת שלו אתמול לא השאירה מקום לספק עד כמה הוא חשוב במערך של ברק בכר.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ברק בכר חוגג
ברק בכר חוגג
"הוא הביא דם חדש, רעב". בחיפה מרוצים מבכר
(צילום: עוז מועלם)
נשיא הירוקים, יעקב שחר, צפוי להציע לו שוב חוזה חדש ומשודרג כדי להבטיח את הישארותו במועדון. בכר זכה לשבחים גדולים מאוד אחרי הניצחון "הוא שינה פה את החשיבה מקצה לקצה. הוא הביא לפה ווינריות שהייתה חסרה. דם חדש, רעב שלא היה פה, יש לו רצון להסתער על כל תואר אפשרי".
עומר אצילי, שכל כך רצה לכבוש מול האקסית, היה נהדר. כל התקפה יצאה לפועל דרכו ובחיפה מרוצים מאיך שהוא פתח את העונה. גם בן שהר שכבש, אורי דהן שפתח לראשונה בהרכב, ורמי גרשון שנכנס כמחליף זכו לשבחים על יכולתם. "יחסי הכוחות השתנו, אחרי שנים של שליטה של מכבי ת"א וב"ש - לקחנו את הבכורה. עכשיו אנחנו צריכים למנף ולשמור על העוצמה הזו", אמר שחקן בקבוצה.
החגיגות בחדר ההלבשה היו גדולות, הגביע החליק לעומר אצילי ונשבר ובחיפה ניסו להדביק אותו לאחר מכן. בחיפה מקווים להצליח "להיפטר" מהחוזים של מספר שחקנים כמו טאלב טואטחה ומוחמד עוואד.