שמחה גדולה בהפועל באר-שבע לאחר הניצחון אמש (רביעי) על הפועל פ"ת ברבע גמר גביע המדינה. לקראת הגרלת חצי הגמר, היום ב-14:00, במועדון מבינים שהם המועמדים הבכירים לזכייה בגביע, זאת לאחר הדחתן המפתיעה של מכבי ת"א ומכבי חיפה ועלייתן של מכבי נתניה, מכבי פ"ת והפועל נוף הגליל. למרות זאת, בבאר-שבע יודעים שלגביע חוקים משלו וששום דבר לא מובטח.
בכל מקרה, היכולת שהציגה אתמול הקבוצה של אליניב ברדה, בטח מהבחינה ההתקפית, לא תספיק על מנת ללכת עד הסוף, וגם לא כדי לנצח את בני ריינה בחוץ ביום ראשון (20:15), כפי שאמר בסיום המאמן. באר שבע תיאלץ להתייצב לקרב הקשוח ללא מיגל ויטור ויוני סטויאנוב שספגו אתמול את הכרטיס הצהוב החמישי שלהם. מריאנו בריירו צפוי להחליף את ויטור במרכז ההגנה לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה של שלושה משחקים.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים את העלייה לחצי גמר גביע המדינה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים את העלייה לחצי גמר גביע המדינה
פייבוריטים. שחקני הפועל באר-שבע חוגגים את העלייה לחצי גמר גביע המדינה
(צילום: דניאל כהן)
במקביל להצבת היעד של לזכות בגביע המדינה הרביעי בתולדות המועדון והשלישי בחמש העונות האחרונות, בבאר-שבע מבינים שמכבי חיפה נמצאת במשבר ומקווים לתפוס על חשבונם את המקום השני בטבלה. כרגע עומד הפער בין הקבוצות על שלוש נקודות בלבד. "לסיים במקום השני בליגה ועם גביע – זו תהיה חותמת לעוד עונה מוצלחת מבחינת המועדון", אמרו בקבוצה.
ברדה סירב להתייחס אמש לעתידו, כשבמועדון מתכוונים לממש את האופציה שלהם להארכת חוזהו, אך בסביבתו מצפים לשדרוג משמעותי בשכרו. בכל מקרה, רק משהו מאוד בלתי צפוי ימנע ממנו לפתוח את העונה הבאה כמאמן הקבוצה.
החלוץ אלון תורג'מן לא נכלל בסגל בגלל פציעה, אך הוא עשוי לחזור נגד ריינה. אנדרה פוקו ורועי גורדנה שמחלימים מפציעות שותפו אתמול כמחליפים. ברדה צריך להחליט אם להחזיר את פוקו לעמדת המגן הימני על חשבונו של מקסימו לוי, שמילא את מקומו בהצלחה, או לשלבו במרכז השדה, תפקידו המקורי.