לאחר ההפסד 1:0 לשריף טירספול במשחק הראשון בשלב השני של מוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה מתכוננת למשחק הגומלין מחר (רביעי, 20:00) בו היא חייבת להשיג ניצחון בשני שערים לפחות כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא. הירוקים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בו דיברו המאמן מסאי דגו והקשר צ'ארון שרי לקראת ההתמודדות.
תחילה אמר דגו: "אנחנו חוזרים הביתה מול הקהל שלנו, שהוא השחקן ה-12 שלנו וייתן לנו רוח גבית. אני מאמין בקבוצה ושנעשה בסוף את העבודה. במשחק הראשון היה לנו יום פחות טוב מבחינה התקפית. מאמין שהפעם נהיה יותר טובים ונבוא לידי ביטוי בצורה יותר טובה. כל משחק במכבי חיפה הוא גמר לכל דבר. אנחנו מבינים את גודל המשימה. נראה את זה גם במעשים".
2 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
מסאי דגו
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה: "זו קבוצה מאוד מנוסה במפעלים האירופיים. הם קצת הפתיעו אותנו במשחק הראשון כשהם באו ושיחקו הגנתי. נעשה את ההתאמות שלנו, אנחנו מכירים את השחקנים שלהם. רובם, חוץ מבלם אחד שיחקו נגדנו במשחק הראשון. מאמין שהם ירגישו היטב את התמיכה של הקהל שלנו בסמי עופר, ואני מאמין שנעשה את העבודה".
על משחק ההגנה: "במשחק הראשון הם הגיעו למעט מצבים, אי אפשר להגיד שמשחק ההגנה היה גרוע. כשקבוצות מגיעות לשחק אחורה, צריך להיות מוכן שלא יתפסו אותנו עם המכנסיים למטה במתפרצות. צריך להיות מוכנים, אנחנו עושים את כל העבודה שצריך באימונים ובווידאו כדי לשפר את זה. אני מקווה ומאמין שמשחק ההגנה שלנו יהיה יותר טוב".
2 צפייה בגלריה
איתמר ניצן
איתמר ניצן
דגו סומך עליו. איתמר ניצן
(צילום: עוז מועלם )
על חוסר החדות בהתקפה במשחק הראשון: "אמרתי לשחקנים אחרי המשחק הראשון שהחזקנו אמנם ב-70 אחוז מהזמן בכדור, אבל אנחנו נצטרך להיות יותר חדים בהתקפה. יש לנו שחקנים שיכולים לעשות הרבה דברים יצירתיים מבחינה התקפית, ואני משוכנע שהם יבואו לידי ביטוי".
על המחסור בקשר אחורי: "אני פחות רוצה להתייחס לשחקנים שחסרים לנו, מה שחשוב זה השחקנים שיש לנו. אני מאוד מאמין בהם וחושב שהם יכולים לעשות את העבודה". על איתמר ניצן: "גם הוא יודע שהוא כרגע השוער הראשון. אני מאוד סומך עליו ומאוד מאמין בו. זה לא משהו שאני צריך להתעסק בו יותר מדי. כמו שהוא היה טוב מול המרון במלטה ועצר כמה מצבים שלהם, גם הפעם אני מאמין בו. אמרתי שאני סומך על כולם, זה כולל גם את איתמר".
צ'ארון שרי: "זה משחק מאוד חשוב, יש לחץ, אבל אני מאמין שנדע מה לעשות. שריף קבוצה טובה מאוד, מאורגנת אבל אני מאמין שיחד עם התמיכה של האוהדים, אנחנו נעשה תוצאה טובה. במשחק הראשון היינו יותר טובים מהם, אבל לא מספיק. לא יצרנו מצבים. מחר אנחנו נהיה מוכנים ונשחק יותר טוב". על ההבדלים בין הקבוצה של השנה לזו של העונה שעברה: "אנחנו קבוצה טובה מאוד ומאמין שנוכל להראות טוב כמו בעונה שעברה ואפילו יותר".