ערב מאכזב לנבחרת ישראל, במסגרת המחזור השביעי במוקדמות יורו 2024: הכחולים-לבנים נכנעו 1:0 לנבחרת קוסובו (מילוט ראסיצ'ה, 41), במשחק חד צדדי, במהלכו בעטו פעמיים למסגרת. ובכל זאת, השחקנים של אלון חזן יכולים להתנחם בכך שהסיכויים להעפיל לטורניר שיתקיים בגרמניה בקיץ הקרוב, לא נגוזו.
"אני חושב שבחצי ראשון לא היינו במשחק אפילו שקוסובו לא עשתה יותר מדי", אמר חזן בסיום. "התנאים היו קשים, במחצית השנייה אפילו שלטנו. חבל שלא לקחנו נקודות אפילו שכולנו היינו נחושים לעשות את זה. רצינו להביא קצת נחת לבית. עם הטבלה נסתדר בסוף, אבל היה חשוב לנו לבוא לפה ולתת לאנשים סיבה לחייך, חבל שלא עשינו את זה".
2 צפייה בגלריה
אלון חזן נגד קוסובו
אלון חזן נגד קוסובו
אלון חזן נגד קוסובו
(צילום: EPA/GEORGI LICOVSKI)
"זה משחק ראשון מתוך ארבעה", המשיך חזן. "ונעשה הכל כדי להצליח יותר בהמשך. נתמקד במשימה הבאה שלנו, שהיא יותר קשה. אני לא רוצה לקחת את המגרש כתירוץ, נתמקד בכדורגל. מתמטית לא נגמר המשחק, יש סיכוי מתמטי ונעשה הכל כל עוד זה אפשרי. נעשה הכל כדי לאושש את השחקנים לקראת שווייץ. עם ישראל חי".
החלוץ ערן זהבי, התייחס בסיום לתנאי המגרש: "לא יודע אם לקרוא לזה מגרש כדורגל, זה יותר דיר חזירים. נכון, לא לקחנו נקודות היום אבל זה משחק אחד מתוך ארבעה. הסיכויים פה לא השתנו משמעותית, אפילו שבורר שאם היינו מנצחים זה היה יותר טוב. נצטרך לעשות את הנקודות מול שווייץ ורומניה".
2 צפייה בגלריה
אסוקר גלוך מול לומברד דלובה
אסוקר גלוך מול לומברד דלובה
גלוך מתקשה מול לומברד דלובה
(צילום: EPA/GEORGI LICOVSKI)
על הקאמבק לנבחרת הוסיף החלוץ: "תמיד אמרתי שזה הדבר הכי טוב שיכול להיות עבור שחקן, ללבוש את המדים הלאומיים, ואני אתן את הכל עבור הנבחרת. גם כשהתוצאות לא משהו, כשבאים לנבחרת תמיד נותנים את הכל, מכל הלב - וזה מה שנעשה במשחקים שונתרו. עם מזל גם נעלה. נכון, חסר לי ברזומה טורניר גדול אבל אני לא הסיפור, אלא הנבחרת הצעירה שמתגבשת פה ותמשיך הרבה אחריי".
"רצינו לשמח את ישראל", סיכם זהבי את ההפסד הכואב. "אבל גם עצם זה שהיינו פה זה לשמח את ישראל, זה לא תלוי תוצאה. באנו ונתנו הכל בתקופה קשה. נכון, לא הצלחנו אבל אנחנו מקווים לעשות את זה במשחקים הבאים".