חשש גדול בהפועל באר-שבע מכך שדיינר קיניונס ייעדר מגמר גביע המדינה, שייערך בעוד 20 ימים. שחקן הכנף הקולומביאני, שהיה גיבור הניצחון הדרמטי על מכבי נתניה בחצי הגמר הגביע, הוחלף אתמול במהלך ה-1:2 על בני ריינה - לא לפני שהספיק לבשל - ובסיום סיפרו במועדון שהוא הרגיש התכווצות חזקה בשריר הירך האחורי. בימים הקרובים הוא יעבור בדיקת אולטרסאונד שתקבע את חומרת פציעתו. במידה ומדובר בקרע או אף במתיחה חזקה, סביר להניח שהוא לא יצליח להחלים עד לגמר.
שחקן נוסף שמדאיג את אנשי המועדון הוא אנדרה פוקו, שהשבוע עבר אירוע מאוד לא נעים באימון, כשהרגיש שהוא עומד להתעלף ופונה לבית החולים סורוקה. בשלושת הימים הקודמים הקשר היה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ של בית החולים, כשהחשש היה שהוא עבר אירוע לבבי. במועדון ציינו שכל הבדיקות עברו בהצלחה ולא התגלתה הסיבה שבגינה הוא חש ברע באותו אימון. יש לציין שגם כאשר הוא הגיע לקבוצה, החליט רופא המועדון שטרם האישור לשחק הוא יעבור בדיקות הדמיה לבביות, אותן השחקנים בדרך כלל אינם נדרשים לעבור, והדבר עיכב את חתימתו הרשמית על חוזה ביממה.
1 צפייה בגלריה
נפצע לאחר שבישל. קיניונס
נפצע לאחר שבישל. קיניונס
נפצע לאחר שבישל. קיניונס
(מרטין גוטדאמק, one)
באר-שבע חוותה על בשרה שחקנים שעברו אירועים לבביים חמורים, כולל המאמן אליניב ברדה עצמו, מה שאילץ אותו לפרוש בזמנו ממשחק פעיל. לא מן הנמנע שהקבוצה תחליט לא לקחת סיכונים עם פוקו והוא לא ישחק בקרוב - והדבר גם עשוי להשפיע על ההחלטה האם להשאירו לעונה הבאה. את הניצחון אתמול הקדישו השחקנים לפוקו, וכובש השער הראשון יוני סטויאנוב אף הציג את חולצתו של הזר במסגרת חגיגות השער.
הניצחון אתמול, שהגיע למרות הסגל החסר, קידם מאוד את באר-שבע אל עבר הבטחת המקום השלישי והכרטיס לאירופה. הפער מהמקום הרביעי, שם נמצאת הפועל חיפה, גדל לשמונה נקודות, כשבקופה נותרו תשע. היה זה גם משחק בית שני ברציפות שהקהל הבאר-שבעי לא מילא אפילו מחצית מאצטדיון טוטו טרנר. אתמול הגיעו רק כ-7 אלף אוהדים אדומים, ולמרות זאת באר-שבע היא קבוצת הביתה הטובה בליגה עם 13 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-17 משחקים העונה. מנגד, לבאר שבע שמונה הפסדים ב-16 משחקי החוץ. הקבוצה תנסה לשפר את המאזן העגום הזה במחזור הבא , אך מדובר במשימה קשה במיוחד לאור זהות היריבה, מכבי ת"א.