בהפועל באר-שבע מרוצים מאוד לאחר ה-0:1 מול בני סכנין אתמול (רביעי). זה היה אחד המשחקים הטובים של האדומים לאחרונה והניצחון הקפיץ אותם אל המקום השני וצימק את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות בלבד.
רק לפני שבועיים, לאחר ה-2:2 הביתי נגד מכבי נתניה, התחושה בבאר-שבע הייתה שפער שבע הנקודות ממכבי חיפה הוא גדול מדי ושהקבוצה יצאה ממירוץ האליפות. אבל מאז הגיעו שלושה ניצחונות רצופים, כולל אתמול במשחק שנדחה פעמיים בגלל מזג האוויר.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
הקבוצה שלו נראית טוב. ברדה
(צילום: אלעד גרשגורן)
במקביל, מכבי חיפה רשמה שלושה משחקים ללא ניצחון ומכבי ת"א גם איבדה ארבע נקודות ואפשרה לבאר-שבע לחזור בגדול למאבק האליפות.
הניצחון האחרון של באר-שבע בדוחא היה ב-2017 ובקבוצה ידעו שהמשחק הזה, במגרש הזה, בתנאי מזג האוויר הקשים הוא מבחן אופי גדול. אומנם מדובר בניצחון משער אחד בלבד, מה שקורה לבאר-שבע בפעם השלישית ברציפות, אך היו לאדומים הזדמנויות גדולות לכבוש עוד שני שערים במחצית הראשונה, אך רותם חטואל ואיאד אבו עביד, בפנדל, רשמו החמצות שלא אופייניות להם העונה.
המאמן אליניב ברדה הסתדר אתמול ללא ארבעה מחמשת הכובשים הבכירים של קבוצתו העונה. רמזי ספורי, שבאמתחתו שישה שערים ושני בישולים, עבר אתמול ניתוח בשל קרע במניסקוס והוא ייעדר לעוד מספר שבועות. שאפי סולימנוב, שכבש העונה בליגה ארבעה שערים והוסיף כמות זהה של בישולים, ריצה את משחק ההרחקה הרביעי והאחרון שלו והוא יחזור לסגל במשחק בשבת נגד הפועל ירושלים. שגיב יחזקאל, שגם לו ארבעה שערים וארבעה בישולים בליגה, פצוע ובמועדון מקווים שיוכל לחזור לסגל בשבת. אחרון ברשימה הוא תומר חמד, שלו ארבעה שערי ליגה העונה, ומעמדו בירידה חדה מאז הצטרפותו של החלוץ הפולני פטריק קלימלה, ששותף אתמול כמחליף.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע
שחקני הפועל באר-שבע
מצפים להרבה קהל בשבת. שחקני באר-שבע חוגגים
(צילום: אלעד גרשגורן)
הקשר רועי גורדנה, אחד המצטיינים בקבוצה בתקופה האחרונה, לא פתח אתמול גם כדי שינוח מעט וגם על מנת להימנע מספיגת כרטיס צהוב חמישי, שיגרום לו להחסיר את המשחק בחוץ נגד מכבי ת"א בעוד שבוע וחצי. גורדנה שותף כמחליף בדקות הסיום והצליח לעמוד במשימה שלא לקבל כרטיס צהוב. עדן שמיר, שלא פתח בשבת בניצחון מול נס ציונה, חזר אתמול להרכב והיה המצטיין בקבוצתו. בבאר-שבע מקווים להמשיך במומנטום גם נגד הפועל ירושלים.
בקבוצה מקווים שהשעה הנוחה (17:30) והמומנטום של הקבוצה גרמו לכך שאיצטדיון טרנר יהיה מלא ביותר אוהדים מכפי שהיה במשחקי הבית האחרונים.
פורסם לראשונה: 07:03, 09.02.23