סילבס: "עבר שבוע מאוד חריג, השפיע על כולם"
(באדיבות ONE)
הפועל ת"א הגיע לסיכום על צירופו של השוער הליטאי, אמיליוס זובאס, ששיחק בעבר בבני יהודה וכבר נחת בחשאי בישראל.
זובאס, שהיה אחד השוערים המצטיינים בליגת העל בין 2016 ל-2020, שיחק בשנתיים האחרונות באדנה הטורקית וארוקה הפורטוגלית. בארוקה שותף ל-4 משחקי ליגה בלבד.
2 צפייה בגלריה
זובאס
זובאס
מגיע למתחם וולפסון. זובאס
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל החליטו ללכת על השוער בן ה-32, שאמור להיפגש בקרוב עם אחד הבעלים, שרון ניסנוב - עסקה שגם הקבוצה האמריקאית מודעת עליה.

האמריקאים החליטו לרכוש את הפועל ת"א

כפי שנחשף היום ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, קבוצת הרכישה האמריקאית, ששישה מנציגיה נחתו היום בארץ, החליטה לקחת על עצמה את הפועל ת"א לאחר שקיבלה בימים האחרונים אור ירוק מחברת דלויט, שניהלה עבורה את בדיקת הנאותות.
2 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
עידן חדש מתקרב. האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
(צילום: עוז מועלם)
האמריקאים חתמו ב-23 בנובמבר על הסכם עם ארבעת בעלי המועדון – האחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג – לפיו הם יהפכו לבעלים ומחזיקי זכויות הניהול גם יחד. השלב השני היה בדיקת נאותות קפדנית, שעלתה כחצי מיליון שקל, והשלישי הוא הזרמת שבעה מיליון שקל שייכנסו לחשבון נאמנות עד ל-16 בפברואר ויופשרו ביוני לטובת תקציב הקבוצה בעונה הבאה. מה שנותר לאנשי הפועל ת"א זה להשלים מספר התחייבויות כמו תשלומים לחברת החשמל וארנונה. הדרישה שהבעלים הנוכחיים ימשיכו להעמיד ערבויות הוסרה, והאמריקאים יציבו אותן ביוני - אחרי קבלת האישור של הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות.