הפועל ירושלים והפועל ת"א פתחו את המחזור ה-19 בליגת העל עם 0:0 בטדי. הקבוצה של זיו אריה נותרה עם ניצחון אחד בלבד בתשעת המחזורים האחרונים, בעוד חיים סילבס עדיין ללא הפסד בהפועל ת"א, אבל גם ללא ניצחון בשני מחזורים מאז שהגיע ובשבוע הבא מחכה לו דרבי.
מאמן הפועל ת"א חיים סילבס: "מאוכזב שלא לקחנו שלוש נקודות. אנחנו מטפסים בשבועיים האחרונים, היום נראינו מסודרים יותר. זה מעצבן ומאכזב שאנחנו לא כובשים מוקדם ואז דברים קורים. ברבע השעה האחרונה המומנטום היה שלהם. היינו בשליטה רוב המשחק, יכולנו לעשות את הדברים בצורה מסוכנת יותר, אבל לא הייתה לנו את הקילריות של הסוף. היום ראיתי קבוצה מאומנת, מסודרת, שיודעת מה היא רוצה ולאן היא הולכת".
על החלק הקדמי: "אפשר תמיד להגיד שאפשר יותר, אבל יש פה שחקנים איכותיים. זו תקופה שאנחנו מטפסים בה, קיוויתי שזה יבוא לידי ביטוי בשלוש נקודות וזה גם הגיע לנו. כל השחקנים נתנו הכול. לא כולם עדיין ב-100% ביטחון ויכולות". לקראת הדרבי: "כל משחק הוא סיפור אחר ועוד נראה לאיזו יכולת נגיע. יש לנו משחק מול מכבי ת"א, אבל במשחק בית שלנו עם הקהל שלנו נגיע ונהיה שם".
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס מאמן הפועל ת"א
חיים סילבס מאמן הפועל ת"א
מרוצה מהיכולת, לא מהתוצאה. סילבס
(צילום: עוז מועלם)
שוער הפועל ת"א אמיליוס זובאס, שרשם בכורה, אמר: "אני שמח מאוד לחזור למועדון גדול כמו הפועל ת"א ועכשיו זה הזמן לעבוד ולהתאמן ולהראות מה אני יכול לעשות. חשוב להביא נקודות להפועל ת"א כרגע, אני מנסה לעשות את המיטב עם הלב שלי והכוחות שלי. אנחנו ממשיכים לעבוד, אנחנו עובדים בכל יום כדי להשתפר".
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה: "הליגה היא קשה, כל הקבוצות נלחמות על מיקומים. הפועל ת"א הייתה חייבת נקודות ושבוע לפני דרבי היה ברור שהיא תיראה ככה. עשינו כמה טעויות שהכניסו אותם למשחק. במחצית השנייה הגענו לכמה מצבים ויכולנו להבקיע, אבל גם הם יכלו להבקיע. קבוצות מגיעות למשחקים נגדנו אחרת העונה. אנחנו משחקים כדורגל טוב ברוב המשחקים, חסר לנו ניצחון אחד כדי לקבל קצת ביטחון. בסדר, אנחנו משחקים טוב והניצחונות יגיעו".
2 צפייה בגלריה
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים
ניצחון אחד בתשעת המחזורים האחרונים. אריה
(צילום: עוז מועלם)
קשר הפועל ירושלים גוני נאור: "אנחנו יוצאים מבואסים, רצינו לנצח בטדי אחרי הרבה זמן שלא עשינו את זה. לצערנו זה לא הספיק היום וננסה בשבוע הבא להצליח יותר. הפועל ת"א עשתה את העבודה שלה והקשתה עלינו, לא הצלחנו הפעם. אני לא חושב שזה המשחק האחרון שלי בהפועל ירושלים. אני מתרכז במה שתלוי בי וזה לחזור לנצח".