המשפחה היהודית מניו יורק המנהלת מו"מ עם משה חוגג על רכישת בית"ר ירושלים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, החליטה להגיש הצעה רשמית על מנת לנסות להגיע להסכם סופי.
אותה משפחה מתחום הנדל"ן סיימה את הבדיקות, שכללו בין היתר בדיקת נאותות (אותה ביצעה גם בית"ר במקביל מולה), בחינת המאזנים הכלכליים של המועדון והחובות, והחליטה לתת אור ירוק למהלך. המשפחה בחרה לנהל את המגעים והבדיקות עם אנשי עסקים מארה"ב, ולשם כך שכרה חברת רואי חשבון בכירה.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
ידרוש בין 11 ל-14 מיליון דולר. משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
חוגג מצידו הבהיר כי תג המחיר שלו ינוע בין 11 ל-14 מיליון דולר, אחרי שרכש את המועדון ב-26 מיליון שקל והשקיע בו יותר מ-100 מיליון שקל. אירועי האלימות האחרונים לא השפיעו על ההחלטה של האמריקנים להגיש הצעה רשמית, ובין הצדדים צפויה להתקיים שיחה נוספת בימים הקרובים. "סיכוי גבוה מאוד שהמו"מ המתקדם עם המשפחה ייסגר ממש בקרוב", אישרו גורמים המעורים במגעים.
כ-8,000 אוהדים צפויים לעודד את בית"ר ירושלים הערב (20:15) נגד הפועל חיפה בטדי אחרי האירועים בבלומפילד ביום שני האחרון. הקבוצה יצאה בקמפיין לקראת המשחק אחרי שבמפגש הביתי האחרון עם עירוני קריית שמונה הגיעו 3,200 אוהדים בלבד.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו אבוקה
אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו אבוקה
כ-8,000 אוהדי בית"ר צפויים להגיע הערב לטדי
(צילום: אורן אהרוני)
"מעבר להכל, אנחנו צריכים לנצח הערב, אחרת נהיה בבעיה קשה", אמרו בבית"ר. מרקו ינקוביץ' עדיין לא כשיר ואוראל דגני, שחזר לאימונים, עדיין לא יכול לשחק. המאמן ארווין קומאן התייחס להכנות: "אנחנו צריכים להרים את עצמנו מחדש. אני רואה הרבה דברים טובים באימונים, אבל במשחק זה הרבה יותר קשה. אולי הלחץ קצת משפיע, אבל אם משחקים בליגה הבכירה ובקבוצה הראשונה של בית"ר, צריך לדעת להתמודד עם לחץ כדי להופיע כמו שצריך. אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה ומקווים שנשבור את הרצף השלילי".
אביאל זרגרי אמר: "אנחנו חייבים להוקיע את האלימות הקשה מהמגרשים. על כל הרשויות לעמוד לצידנו ולתת את הענישה המלאה. אנחנו צריכים את הקהל איתנו. עבר עלינו שבוע מאוד קשה".
3 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
"מקווים לשבור את הרצף השלילי". ארווין קומאן
(צילום: עוז מועלם)

ראשי 'לה פמיליה': "מה שקרה זו בושה, גועל נפש ואסון"

ארגון האוהדים "לה פמיליה" מתכוון להחרים את המשחק הערב. שניים ממנהיגיו פרסמו פוסטים בעמודי הפייסבוק שלהם, בהם הצהירו כי לאור האירועים הם החליטו לקחת אחריות. משה מותחדה כתב: "אני הולך אחורה, לא מתכוון להגיע למשחקים. לא בית ולא חוץ. מה שקרה מבחינתי זו בושה, גועל נפש ואסון, נשרף הלב לראות את הדבר הזה. הדבר האחרון שצריך להיות ביציעים שלנו זה מלחמת אחים".
מנהיג אחר, אבי כהן, כתב: "מבטיח ומתחייב כי אם ארגיש שאין ביכולתי לשנות את המצב אני אעשה חושבים ואפסיק להיות חלק מהמקום שאני אוהב ומעריץ מהיום שנולדתי. זה ללא ספק אירוע חמור מאוד שלא היה אמור לקרות. אני לא אלים, לא גזען ובטח לא 'חמאס' או כל שם אחר שאני זוכה לקבל בכל מדיה אפשרית מאנשים שאת רובם פגשתי ביציע. נחצה קו בין אוהדים, אסור בשום פנים ואופן להרים ידיים, לקלל או להשתיק קהל מלעודד. מבין את הכעס שלכם וכועס יחד איתכם. אל תמשיכו את השינאה והאלימות, אל תביאו איתכם את השנאה אליי או לשום אוהד אחר ביציע. המילים הקשות שנכתבות בכל מקום אפשרי ברשת גורמות להמון שנאה ויכולות לדרדר את המצב למקום הרבה יותר גרוע".