אחרי שני ניצחונות רבי שערים על מכבי פ"ת ומכבי נתניה, שהכניסו מעט אופוריה במועדון, הגיעה אמש (שבת) ההפסד להפועל חדרה (1:0) שהנחית את אנשי בית"ר ירושלים על הקרקע.
אחרי שני מחזורים בתוך הפלייאוף התחתון, במועדון מבינים שההישארות בליגת העל עוד לא הובטחה, כשהם רחוקים משחק אחד בלבד מהקו האדום.
2 צפייה בגלריה
פריידיי אתמול נגד הפועל חדרה
פריידיי אתמול נגד הפועל חדרה
התכוננו למשחק בסגנון הזה. פרד פריידיי אתמול נגד הפועל חדרה
(צילום: שלו שלום)
אחד הנתונים המדהימים שמשקפים את המצב של בית"ר ירושלים העונה, הוא שהקבוצה לא הצליחה לנצח בטדי ב-2024. מדובר בשבעה משחקי בית בהם בית"ר לא מנצחת, ואמש, חוסר האונים של הצהובים-שחורים מול הגנת חדרה היה בולט במיוחד. "לשחק נגד מכבי פ"ת שכבר נשארה ליגה או מכבי נתניה שהגיעה פרוצה, זה דבר אחר מאשר לשחק נגד הפועל חדרה שיודעת לסגור", אמר במועדון. "לא סתם כמעט שלא הגענו לאף הזדמנות. ראו את חוסר האונים בפנים של השחקנים".
"כקבוצה זה לא היה משחק הכי טוב שלנו", אמר בסיום יצחקי. "ציפינו למה שהמשחק הזה הביא. יש ימים כאלה, דברים פחות מתחברים. גם לא ייצרנו יותר מידי מצבים למרות השליטה. נקלענו לקרב חפירות והיינו צריכים למצוא פתרונות - ולא מצאנו. אנסה לבדוק מה לא עשיתי נכון".
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים הפועל חדרה
בית"ר ירושלים הפועל חדרה
לא ראו ניצחון ביתי מתחילת השנה. אוהדי בית"ר ירושלים, אתמול
(צילום: שלו שלום)
כשנשאל האם השחקנים הגיעו למשחק בתחושה שכבר השלימו את משימת ההישרדות, ענה המאמן: "לרגע לא הייתה תחושה שכזאת. לא היינו טובים ולא צריך לחפש תירוצים, לא אדום ולא פנדל שהגיע לנו. לא היינו מספיק טובים לנצח. אין לי טענות לזה שחדרה ניסו למשוך את הזמן, הם עם השלוש נקודות ואנחנו לא.
"לא זוכר שמיגל סילבה התאמץ יותר מידי. השחקנים שהיו פחות טובים הפעם הראו את היכולות שלהם במשחקים הקודמים ואני מאמין בהם. אבדוק מה עשיתי לא נכון. ניתקל בסגנון כזה עד סיום המשחק ונצטרך לדעת להסתדר".