"זה משחק לא פשוט שהפכנו לקל, העיקר עכשיו זה להמשיך במומנטום", אמר גורם במכבי חיפה, שם מאושרים אחרי ה-0:5 האדיר על מ.ס אשדוד אתמול (ראשון), בחוץ, שהיווה התאוששות מהמעידה בדרבי, בסיומו חזרה האלופה למקום הראשון בסטייל.
מחצית ראשונה מושלמת של האלופה קבעה את תוצאת המשחק, כשפרנצדי פיירו חגג רביעייה ב-42 הדקות הראשונות ועלה לפסגת טבלת מלכי השערים עם 14 העונה. החלוץ מהאיטי, שכבש גם שבעה שערים באירופה העונה, נמצא בתקופה נהדרת. בארבעת המשחקים האחרונים של הירוקים, הוא כבש שישה מתוך שמונת השערים שלהם, כולל את השניים שהעניקו להם את הכרטיס לשמינית גמר הקונפרנס-ליג.
2 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
משתיק את הביקורות. פיירו חוגג בסיום
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
פרנצדי פיירו
פרנצדי פיירו
21 שערים העונה בכל המסגרות. פיירו חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
מאז שחתם בקיץ שעבר בחיפה, שפהכה אותו לשחקן היקר בתולדותיה כששילמה עליו 1.6 מיליון אירו לגנגאן הצרפתית, ספג פיירו לא מעט ביקורות על ההחמצות וסגנון המשחק שלו, אך בחיפה מאוד מאמינים בו - וכעת קוצרים את הפירות. "פיירו בכושר נהדר, זה פשוט מדהים, מה שהוא עושה באירופה ובליגה", אמר גורם בקבוצה, "באירופה הוא סוחב אותנו על הגב שלו ובליגה הוא מתפוצץ ומושך את כל ההגנה".
גם מסאי דגו שיבח את פיירו. "תמיד כשאני מדבר על פרנצדי, אני מדבר על הלב של הבנאדם הזה", אמר המאמן בסיום המשחק, "הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, מאוד קבוצתי. אני מאוד אוהב אותו ברמה האישית. אני מתנתק ממה שאומרים עליו. כולם אוהבים אותו, הלוואי שימשיך ככה".
ליאור רפאלוב, שעלה לשחק אתמול עם זריקה, צפוי לקבל מנוחה במשחק הגביע ביום רביעי אצל הפועל אום אל פאחם. דגו צפוי להעניק מנוחה גם לענאן חלאילי, פייר קורנו ושון גולדברג, כאשר מי שצפויים לחזור להרכב הם לורנזו שימיץ' ודניאל סונדגרן.