לאחר שנה וחצי בישראל, פטריק טוומאסי עוזב את מכבי נתניה. במועדון הודיעו היום (שני) רשמית כי שחקן ההתקפה הגנאי נמכר לפאפוס הקפריסאית.
טוומאסי, שהגיע לנתניה באמצע עונת 2021/22, רשם הצלחה מיידית בקבוצה מהשרון, לה סייע לעלות לפלייאוף העליון כבר בעונתו הראשונה. הוא שיחק בקבוצה בעונה שלאחר מכן, ולמרות פתיחה חלשה, סייע לנתניה לזכות בגביע הטוטו, לעלות פעם נוספת לפלייאוף העליון, והוביל אותה לגמר הגביע - שם הובסה 3:0 בידי בית"ר ירושלים. ב-30 משחקי ליגה בסך הכל במדי הקבוצה כבש 13 שערים.
1 צפייה בגלריה
פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה
פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה
הוביל את נתניה פעמיים לפלייאוף העליון, לזכייה בגביע הטוטו ולגמר הגביע. פטריק טוומאסי
(צילום: עוז מועלם)
במכבי נתניה נפרדו מהשחקן בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה: "אנחנו רוצים להודות לפטריק על שנה וחצי נהדרות, בהן היה חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה".
טוומאסי שיחק בעבר באסטנה הקזחית, אלאבס הספרדית וגם הנובר מהבונדסליגה השנייה (ליגת המשנה בגרמניה), לפני שעבר למכבי נתניה. בעונה שעברה כבש בשני משחקי רבע גמר הגביע מול מכבי חיפה, והעלה את נתניה לחצי הגמר על חשבון האלופה. נתניה כאמור הגיעה עד הגמר, אך לא הצליחה לזכות בתואר גדול ראשון מאז 1983.
כמה דקות לאחר ההודעה על עזיבת טוומאסי, בישרה נתניה על החתמת מחליפו: שחקן הכנף מקוסטה ריקה, ראצ'יד צ'ירינו, שלו הופעה אחת במדי נבחרת ארצו. צ'ירינו בן ה-22 חתם במועדון לשלוש עונות עם אופציה לאחת נוספת.