מכבי חיפה תתארח מחר (חמישי, 19:45) בצרפת אצל ראן במשחקה הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. הירוקים מקווים להשכיח את ההפסד המביך והמפתיע למכבי פ"ת בליגת העל מהמחזור האחרון, ולהוציא תוצאה טובה מול היריבה שנמצאת במקום השמיני בליגה הצרפתית בתום חמישה מחזורים.
"אנחנו פוגשים יריבה מאוד חזקה ואיכותית, אבל המועדון שלנו הוכיח את עצמו באירופה", אמר המאמן מסאי דגו במסיבת העיתונאים. "אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. ברור שיהיה מאוד קשה מחר, אבל אני מקווה שגם להם יהיה קשה. זו קבוצה איכותית שמכרה שחקנים לריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי. יש פה מחלקת נוער מדהימה עם צעירים ברמה גבוהה שיהיו המכירות הבאות שלהם".
2 צפייה בגלריה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
אופטימי. דגו
(צילום: עוז מועלם)
האיש שעמד במרכז האש לאחר ההפסד למלאבסים היה הבלם לורנצו שימיץ', שספג אש מכל עבר. הקרואטי ששגה שלוש פעמים, איכזב מאוד וספג ביקורת קשה מאוד, אך עשוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.
הסיבה לכך, היא ששון גולדברג עדיין לא כשיר במאת האחוזים. הבלם אומנם מתאמן באופן מלא, אך ההערכה הראשונית לאחר הפציעה שספג במהלך משחקה של נבחרת ישראל נגד רומניה הייתה כי הוא ייעדר לשבועיים, ובצוות המקצועי חוששים שחזרה שלו כבר מחר תהיה מוקדמת מדי ותגרום לפציעה חוזרת שתשבית אותו לתקופה ממושכת יותר. רק לאחר האימון המסכם הערב יהיה אפשר להבין מה מסאי דגו מתכנן.
2 צפייה בגלריה
גולדברג ורפאלוב
גולדברג ורפאלוב
במכבי חיפה לא רוצים לסכן אותו. גולדברג
(צילום: עוז מועלם)
פרנצדי פיירו, שהיה חסר לירוקים, יחזור לסגל אך ספק אם יפתח בהרכב כאשר ענאן חלאילי צפוי להמשיך לקבל קרדיט. דולב חזיזה לא כשיר במאת האחוזים ולא צפוי להיכלל בסגל למשחק. הקשר האחורי שואו יוכל לשחק בשלב הבתים והוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה מחר ולעלות ב-11 לצידו של עלי מוחמד או להשתלב במהלך המשחק.
פורסם לראשונה: 09:06, 20.09.23