"אפשר להשתמש ברחפנים, לדרוש קצב גבוה באימונים ולדבר על מערכים, אבל בסופו של דבר בכדי לשרוד בליגה צריך מאמן מנוסה ואין לנו אותו. הדבר היחיד שברק יצחקי הביא איתו עד עכשיו זה רק מזל, אחרת בדקה ה-30 מכבי נתניה כבר הייתה מובילה 0:3". בבית"ר ירושלים העבירו ביקורת על המאמן החדש, שסיים ב-0:0 בבכורה שלו.
חוסר שביעות הרצון נבע בעיקר מהמחצית הראשונה שהייתה החלשה ביותר של בית"ר ירושלים העונה. בית"ר רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום, ונשארו לה משחקים לא קלים עד סוף הסיבוב השני: נגד הפועל באר-שבע, מכבי ת"א ומכבי פ"ת.
2 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
יצחקי. ספג ביקורת
(צילום: רפי קוץ)
יצחקי החליט לפתוח עם בן ביטון על חשבונו של זוהר זסנו. נהוראי דבוש פתח בהרכב על חשבונו של פרד פריידיי מאחר שהחלוץ לא התאמץ מספיק באימונים האחרונים והוחלט לספסל אותו.
כבר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו ביקר יצחקי את קודמו בתפקיד, יוסי אבוקסיס: "צריך לשנות פה תפיסה, אני לא בניתי את הקבוצה הזו. במחצית השנייה שיחקנו בקצב גבוה יותר ממה שהיה פה".
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה בית"ר ירושלים
מכבי נתניה בית"ר ירושלים
תיקו שלא ממש משרת את בית"ר
(צילום: רפי קוץ)
על התיקו בבכורה שלו, הוסיף יצחקי: "במחצית הראשונה לא עשינו שום דבר ממה שעבדנו עליו, במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב, אבל אני לא מרוצה מהתיקו, בטח בטדי".
"לא ספגנו - שזו בשורה. צריך לעבוד קשה כדי שבסוף הקבוצה תשחק איך שאני רוצה. לקחתי בחשבון כשהגעתי שזה לא יהיה קל. צריכים ללחוץ יותר. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי מגיע לפה. כשלקחתי את האתגר ראיתי את לוח המשחקים, ניתחתי את הסיטואציה והבנתי שיהיה קשה".