קורונה בהפועל באר שבע. איתי שכטר נמצא חיובי לנגיף בבדיקה שנערכה לשחקנים לפני היציאה לפולין למשחק מול ורוצלאב ביום חמישי במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האזורית.
החלוץ הוא השחקן היחיד שנדבק בנגיף ויתר חבריו קיבלו תוצאה שלילית, למרות ששהו עימו אמש בארוחת גיבוש קבוצתית. על פי הודעת המועדון, שכטר אינו חווה תסמינים כלשהם ונכנס לבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות.
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
איתי שכטר. חיובי לקורונה
(צילום: באדיבות הפועל באר שבע)
החלוץ הקולומביאני דנילו אספרייה חתם היום (שני) לשנתיים בהפועל באר שבע. דנילו אמר במעמד החתימה: "אני שמח לחתום במועדון. מחכה בקוצר רוח ללבוש את מדי הקבוצה ולהתאמן עם חבריי החדשים לקראת המשימות החשובות שעומדות בפנינו".
הקולומביאני שיחק בשנים האחרונות בסעודיה ובמפרץ הפרסי, וכבש שמונה שערים בעונה האחרונה שלו באל-קדסיה. ב-2019/20 הבקיע 11 שערים בכל המסגרות באל-שבאב. אספרייה הוא הזר החמישי בסגל של באר שבע, יחד עם מיגל ויטור, דוידה פטרוצ'י, אלטון אקולטסה ויוג'ין אנסה. מוקדם יותר היום, ב"ש הוגרלה מול אנורתוסיס או ראפיד וינה בשלב הפלייאוף בקונפרנס-ליג.
3 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
(צילום: הפועל באר שבע)
3 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
(צילום: גטי אימג'ס)
מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור, התייחס להחתמה: "אני מברך את דנילו על הצטרפותו למועדון. עומדים בפנינו אתגרים רבים כבר בטווח הזמן הקרוב. אני בטוח שדנילו ישתלב במהרה ויסייע לנו לעמוד באתגרים אלו".
פורסם לראשונה: 17:54, 02.08.21